Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann nr 1: Har barn fra før, mye penger, ansvarlig, godt voksen, snill, veldig trofast (ser ikke engang på andre damer), forguder deg, sjalu, overfølsom, smart.

Mann nr 2: Noen år yngre enn første, ikke sjalu, veldig glad i damer sånn generelt (ser på, har bilder av nakne damer her og der), har mye ONS når han er singel, trofast i forhold, ikke den skarpeste kniven i skuffen, men ikke direkte dum.

Hvem hadde du valgt?

Anonymous poster hash: d7559...372

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann nr 1: Har barn fra før, mye penger, ansvarlig, godt voksen, snill, veldig trofast (ser ikke engang på andre damer), forguder deg, sjalu, overfølsom, smart.

Mann nr 2: Noen år yngre enn første, ikke sjalu, veldig glad i damer sånn generelt (ser på, har bilder av nakne damer her og der), har mye ONS når han er singel, trofast i forhold, ikke den skarpeste kniven i skuffen, men ikke direkte dum.

Hvem hadde du valgt?

Nr 1. Helt klart.

Anonymous poster hash: 0c0f8...78a

• Liker 1
Skrevet

Er det et lurespørsmål? Nr 1, selvfølgelig.

Mannen trenger ikke være perfekt, men snill, trofast og smart må han være.

Skrevet

Den jeg følte mest for.

• Liker 1
Skrevet

Hmm, kommer nok ann på hvor jeg er i livet.

Skrevet

Hvor er dilemmaet? Hvorfor skulle noen ville velge nr. 2 foran nr. 1?

• Liker 1
Skrevet

Hvor er dilemmaet? Hvorfor skulle noen ville velge nr. 2 foran nr. 1?

Hvis nr. 2 er den som får blodet til å bruse og ikke er sjalu... glad i barn... god til å lage mat f.eks. Det er mer til en person enn bare det som er ramset opp i første innlegget.

Skrevet

haha, nummer 1 så klart.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gurglemeie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke orket sjalu, det er så voldsomt turn off for min del :) Hvis han da også har en ekskone, som hvem vet hvordan samarbeidet er med...jeg hadde gått for nr 2 om jeg hadde gått for noen av de.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt nr. 2, rett og slett fordi det er helt uaktuelt med barn fra før.

Anonymous poster hash: 38eea...3d3
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ville valgt 2. Ville ikke vært sammen med en som er sjalu.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem. Nr. 2 er helt uaktuelt, nr. 1 vil jeg ikke ha fordi han har barn, jeg vil ikke ha en mann som har barn fra før av.

Anonymous poster hash: a0fea...bb1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ts?

Anonymous poster hash: f111d...611
Skrevet

Ingen av dem. Nr. 2 er helt uaktuelt, nr. 1 vil jeg ikke ha fordi han har barn, jeg vil ikke ha en mann som har barn fra før av.

Anonymous poster hash: a0fea...bb1

Det samme tenkte jeg.
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 21 Mar 2014 - 17:10, said:

Hvem hadde du valgt?

Hvorfor vil du ha en mann i det hele tatt? Menn er kun et drass som hindrer din livsutfoldelse. I tillegg representerer nærkontakt med menn en betydelig risiko for å bli utsatt for vold og overgrep. Anonymous poster hash: c5675...a22

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ts?

Anonymous poster hash: f111d...611

Fordi at det er to menn jeg nylig har blitt kjent med, jeg flørter ikke med noen av dem, så er ikke at jeg holder på med flere samtidig, men tenker kanskje bare litt på hvem jeg kanskje skulle satse på.

Ville bare ha andres meninger på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi at det er to menn jeg nylig har blitt kjent med, jeg flørter ikke med noen av dem, så er ikke at jeg holder på med flere samtidig, men tenker kanskje bare litt på hvem jeg kanskje skulle satse på.

Ville bare ha andres meninger på dette.

Hvis dere ikke flørter, vet du vel ikke om de er interessert en gang?

Anonymous poster hash: cae43...f61

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke flørter, vet du vel ikke om de er interessert en gang?

Anonymous poster hash: cae43...f61

Var litt dumt skrevet, det ser jeg nå. Flørter kanskje litt da. Litt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...