AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 kysser deg offentlig midt på lyse dagen, er det noe man kan ta som et godt tegn? Eller har enkelte lett for å gjøre det, selv med damer de ikke ønsker at det skal bli seriøst med? Anonymous poster hash: 2a6ce...733
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Jeg ville tolket det positivt. Anonymous poster hash: efcea...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Jeg ville ikke lagt noe idet. Alle jeg har datet har kysset meg offentlig, etter en eller to dater uten at vi var veldig involvert på det tidspunktet. Anonymous poster hash: 93292...68b
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Ville ikkje lagt noko i det. Data ein som gjorde det. Han var berre ute etter pulings.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Veldig blandede tilbakemeldinger her. Jeg har jo tenkt begge deler igrunnen, og det er derfor jeg spør. Litt mer info: når vi er sammen er han veldig nysgjerrig på meg og stiller mange spørsmål. Spør meg hva jeg skal til uken, hva jeg liker osv. Det tolker jeg positivt. Eller bør jeg ikke legge så mye i det heller? Hilsen TS. Anonymous poster hash: 2a6ce...733
Gjest Svampebob1 Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Folk som kysser offentlig er vakkert i mine øyne. 1
Gjest Ninab Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Veldig blandede tilbakemeldinger her. Jeg har jo tenkt begge deler igrunnen, og det er derfor jeg spør. Litt mer info: når vi er sammen er han veldig nysgjerrig på meg og stiller mange spørsmål. Spør meg hva jeg skal til uken, hva jeg liker osv. Det tolker jeg positivt. Eller bør jeg ikke legge så mye i det heller? Hilsen TS.Anonymous poster hash: 2a6ce...733 Bør du ikke bare NYTE i stedetfor å analysere i hjel??
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Umulig å vite. Jeg og min FF over 1,5 år kan godt finne på å kysse om vi møtes, selvom gitte situasjon tilsier at det ikke er rom for sex. Vi er venner, med fordeler. Intet mer, intet mindre. Anonymous poster hash: 03893...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå