Gå til innhold

Daten min lyver - selv om han før vi møttes sa "jeg lyver aldri." :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en helt fantastisk mann, er utrolig forelsket.

Han er snill, og fremstiller seg selv som ærlig og direkte. Sier til meg at han aldri lyver, sa han til og med før vi møttes(via nettet).

Før vi møttes snakket vi f.eks. om fortid, at vi begge ønsker at den andre skal være ferdig med tidligere forhold. Han sa i denne samtalen at han ikke har noen kontakt med eksene sine, og jeg spurte også om han savner noen av dem, da svarte han et klart nei.

Nå nylig sa han til meg at han har et par venninner han av og til møter, at det er helt platonisk, han spiser middag ute sammen med dem f.eks. Jeg tenkte at det var vel helt ok, at han har kvinnelige venner.

Men i løpet av en samtale om sex, brukte han en venninne som eksempel på noe vi snakket om. Da spurte jeg om det er en av de venninne han møter? Da svarte han ja. Jeg ble litt satt ut, og spurte om den andre venninnen han iblant møter, også er en han har hatt sex med. Han svarte ja til dette og, men at hun har en samboer nå men at de iblant møtes for å snakke om "utfordringene" hennes med å ha en vanlig vaniljekjæreste - min date er dominant og var tydeligvis det sammen med disse venninnene også.

Jeg lurte på om han har lyst til å ha sex med dem, om han har tenkt å ha sex med dem igjen noen gang. Da svarte han at han ikke planlegger fremtiden i detalj, at han ikke vet! Sa at han har lyst til å ha sex med dem, men at han har tatt et valg om hvem han har sex med - og at det er meg. ?!?!!Lurte på om han savner dem, og han sa at når noe tar slutt, vil det alltid være et savn etter det som var.

Så han møter altså noen ekser, og det kan vel ikke kalles platonisk når de både snakker om sex OG han føler seg seksuelt tiltrukket til dem??? Og, han savner det de hadde, og utelukker ikke at han en eller annen gang kommer til å ha sex med dem igjen.....

Jeg har så vondt inni meg, har lyst til å sende ham en melding om dette, men tør ikke. Han merket at jeg ble satt ut, og la kjapt til at alle menn har lyst til å ha sex med "nærmest hvem som helst", men at moralen stopper de fleste fra å være utro.

Synes det er en fattig trøst, for å være ærlig.

Er jeg en kravstor dramaqueen her? Aner ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Vi snakket om det, og han tror vel at alt er greit, men jeg har virkelig vondt pga. dette, vet ikke hva jeg skal tenke, føle, ingenting. :(

Anonymous poster hash: cdcef...90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det hadde ikke jeg klart/ orka å forholde meg til..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke ærlig nei. Jeg tror jeg ville dumpet han. Han virker så opptatt av sex at jeg ville tatt alt han sier med en klype salt.

Anonymous poster hash: 39f87...d94
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å bli drama. han er ikke ferdig med dem om han tenker slikt.

Anonymous poster hash: edc85...ac1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 21 Mar 2014 - 15:53, said:

Han er ikke ærlig nei. Jeg tror jeg ville dumpet han. Han virker så opptatt av sex at jeg ville tatt alt han sier med en klype salt.

Vi er vel begge over gjennomsnittet opptatt av sex, men jeg møter i det minste ikke tidligere ekser. Skulle bare ønske han ikke gjorde det, men jeg kan vel ikke kreve at han slutter å møte dem.

Sa også at han et veldig nært forhold til dem, og er glad i dem. Jeg prøver å ikke være sjalu, men dette er virkelig vondt. Da han først fortalte meg at han møter et par venninner iblant, tenkte jeg på at det kanskje var kolleger, tidligere studievenninner, et eller annet...."normalt." Og det ville jo ha vært helt ok, men dette er jo noe annet.

Han sier at det er platonisk, men de snakker jo om sex! Kanskje mimrer om "gamle dager" for alt jeg vet, kanskje han forteller dem om meg og, selv om jeg absolutt ikke vil det. Jeg orker ikke tenke på at han møter dem på en restaurant, snakker om sex, betaler maten deres og er en gentlemann....og føler seg kåt pga. dem....mens jeg er hjemme alene og savner ham. :(Anonymous poster hash: d5894...4c2

Skrevet

Noen liker å ha det sånn som han har det, jeg hadde ikke klart det. Og det gjør tydeligvis ikke du heller. Gjør det slutt med ham, og finn deg en som klarer å tenke med hodet som øverst på kroppen.Du har det tydeligvis vondt.Vil du fortsette med det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke greit.

Han var vel aerlig naar han sa at de fleste menn ikke har mye standarder for hvem de har sex med, at de tenker paa andre osv. Og at mange har et savn etter det som var.

Men det er noe helt annet aa holde kontakten, snakke om sex og vaere rundt dem. Han holder disse tilgjengelig i tilfelle ting ikke fungerer med deg - han liker ogsaa ego boostet ved tanken paa at disse kvinnene fortsatt er tiltrukket av ham og at deres naavaerende kjaerester ikke er like interessante.

Du kan vaere sikker paa at disse toffelheltene ikke hadde likt disse samtalene dersom de visste om dem heller. Han odelegger flere forhold.

Endret av Marie90
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Crobern, on 21 Mar 2014 - 16:01, said:

Noen liker å ha det sånn som han har det, jeg hadde ikke klart det. Og det gjør tydeligvis ikke du heller. Gjør det slutt med ham, og finn deg en som klarer å tenke med hodet som øverst på kroppen.Du har det tydeligvis vondt.Vil du fortsette med det?

Teknisk sett er vi ikke kjærester engang, vi har ikke et forhold, vi "bare" dater. Men jeg er så forelsket at jeg vil fortsette å møte ham, likevel føler jeg ikke at jeg er i noen posisjon til å snakke mer med ham om dette. Hvordan vil det bli oppfattet? Anonymous poster hash: d5894...4c2
Skrevet

Han kan se på det som mas og trekke seg unna. Men om han gjør det, så er jo ikke han så interessert i deg i utgangspunktet.

Han høres ut som bad boy som vil ha i pose og sekk. Om du kun ser på dette som en forelskelse som kanskje går over etter en stund, så er det jo bare å holde på. Men om du tenker lengre framover med han.....er det slik du vil ha det?

Du har det jo ikke noe godt nå. Er han verdt det??

AnonymBruker
Skrevet

Marie90, on 21 Mar 2014 - 16:09, said:

Det er ikke greit.

Han var vel aerlig naar han sa at de fleste menn ikke har mye standarder for hvem de har sex med, at de tenker paa andre osv. Og at mange har et savn etter det som var.

Men det er noe helt annet aa holde kontakten, snakke om sex og vaere rundt dem. Han holder disse tilgjengelig i tilfelle ting ikke fungerer med deg - han liker ogsaa ego boostet ved tanken paa at disse kvinnene fortsatt er tiltrukket av ham og at deres naavaerende kjaerester ikke er like interessante.

Du kan vaere sikker paa at disse toffelheltene ikke hadde likt disse samtalene dersom de visste om dem heller. Han odelegger flere forhold.

Hm, ja. Jeg skjønner ikke hvorfor han for eksempel skal møte den dama som har en ny kjæreste nå. Hvorfor skal de to snakke om sex sammen da?! Hun har en kjæreste, han dater meg. Fatter det ikke. Som du sier, tror jeg ikke at de kjærestene til venninnene ville like at han snakker om sex med dem, og om hvor "vanskelig" det er for hun ene å ha en kjæreste/samboer som ikke er dominant....

Og, når han møter to kvinner med ujevne mellomrom for å snakke med dem om sex, mimre om da de hadde sex med hverandre, er ikke det en form for utroskap når han også har lyst på dem? Han har innrømmet at han har lyst på dem, at de er attraktive..... Jeg føler meg trist og nesten helt "nummen" av alt dette. Anonymous poster hash: d5894...4c2

AnonymBruker
Skrevet

Ts, du får bare innse at han har bare omskrevet sannheten litt for å ikke dytte deg vekk. I virkeligheten er de to hans knullevenninner. Og han vil beholde de. Det er ikke rart han er singel tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Crobern, on 21 Mar 2014 - 16:29, said:

Han kan se på det som mas og trekke seg unna. Men om han gjør det, så er jo ikke han så interessert i deg i utgangspunktet.

Han høres ut som bad boy som vil ha i pose og sekk. Om du kun ser på dette som en forelskelse som kanskje går over etter en stund, så er det jo bare å holde på. Men om du tenker lengre framover med han.....er det slik du vil ha det?

Du har det jo ikke noe godt nå. Er han verdt det??

Han er verdt det, jeg håper jo at han kanskje slutter å møte dem etter hvert. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor han møter dem i det hele tatt, det virker så rart og ekkelt. Anonymous poster hash: d5894...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...