Gå til innhold

Hva småspiser du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det kunne være morsomt å høre hva dere andre småspiser. Da tenker jeg ikke på sunne mellommåltider, men når du går rundt, titter i kjøleksapet, tar en bit av det ene og det andre selv om det ikke akkurat kvalifiserer som et mellommåltid!

Hvis jeg småspiser, så er det som oftest fetaost og oliven :fnsie:

Så hva småspiser du?

Anonymous poster hash: 8b317...9fc
Skrevet

Jeg småspiser smuler når jeg lager og "lager" mat, og så slikker jeg fatene om det var noe spesielt godt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg småspiser ALT. Tar en bit av en pølse, en servelat, skjærer en paprika og agurk. Pære, eple osv :fnise: Det er også helt umulig for meg å ha snop liggende i huset, for da tar jeg en bit, så en til, også spiser jeg opp alt.

Anonymous poster hash: 035fc...5f7
  • Liker 1
Skrevet

Spekeskalker, sjokolade, frukt :-)

Skrevet

Spekeskinke...

AnonymBruker
Skrevet

Frukt.

Anonymous poster hash: 9a0ca...b39
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har alltid litt frukt og bær i kjøleskapet, så hver gang jeg står og måper foran kjøleskapet så spiser jeg litt av det.

Eller om jeg har morr i kjøleskapet, så blir den tom rimelig kjapt :fnise:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ååh, og når jeg lager taco eller lignende, så tar jeg alltid å ruller noen osteskiver med hotsauce, løk, jalapenos, rømme og agurk, også småspiser jeg på det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ost!

Anonymous poster hash: 028e6...28e
Skrevet

Hm, jeg småspiser lite på den måten. Har av og til med meg sjokolade på jobb som jeg småspiser. Ellers går det et par Fisherman's Friend i løpet av jobbedagen.

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt å høre! :jepp:

Anonymous poster hash: 8b317...9fc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg småspiser aldri mellom måltidene, faktisk.

Anonymous poster hash: 3bd5b...560
AnonymBruker
Skrevet

Morrpølse! Og hvis jeg er skikkelig sulten når jeg lager middag, så småspiser jeg ingredienser underveis.

Anonymous poster hash: 5e345...868
Skrevet

Bor hos svigers med typen, mens vi venter på å kjøpe leilighet. Jeg ville aldri hatt godteri liggende i huset, men svigers har.. Så jeg har begynt å småspise sjokoladebarer.

Ellers ville jeg småspist på nøtter, gulerot eller druer.

Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Nøtter, ost- og skinkeruller med majones, sjokolade (sjeldent jeg har det liggende da), og frukt

Gjest Teora
Skrevet

Skiver av jarlsberg, spekemat om jeg har det liggende, "feta"snack (sånn i lake fra Apetina), cherrytomater, snop om det finnes i huset, tørre kjeks av typen man egentlig serverer med gode oster og gresskarfrø jeg egentlig skal bruke til baking.

Skrevet

Druer, bær, sjokolade og cherrytomater :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å ikke småspise, tror det er sunt å være litt sulten, å kunne vente 1 time til lunsj.

Småspising gjør at man alltid er komfortabel - hverken sulten eller mett, og organene i kroppen er alltid "på jobb"

Anonymous poster hash: 4dec7...602
  • Liker 1
Skrevet

Jeg småspiser egentlig sjeldent, men jeg smaker på alt når jeg lager middag. Kjæresten blir gal av at jeg "smaker" på grønnsakene, en bit av buljongen, litt saus osv. :ler:

Om jeg småspiser utenom matlaging går det i ost og kjøttpålegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...