AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hei dere. Har som mål å bygge litt muskler og stramme opp. Etter 1 uke med regelmessig trening, så ser jeg på vekta at jeg har gått opp 2 kilo. Er dette vannvekt eller hva? Ser ikke for meg at jeg har lagt på meg 2 kilo med muskler liksom. Har dessuten ikke spist noe mer enn vanlig, kanskje skeiet ut litt med max 1000 kalorier denne uka, så fett kan det ikke være. Er det kroppen som holder på vann? Når jeg ser meg i speilet så ser jeg faktisk litt mer oppblåst ut en vanlig. Anonymous poster hash: efc9e...d3b
Viktualia Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Hvis du akkurat har begynt å trene styrke kan det godt være vannvekt, ja. Når man er støl er det ekstra vann i musklene. Det er et tegn på at du har trent bra og musklene bygger seg opp igjen. Etterhvert vil du få mindre slike utslag.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Hvis du akkurat har begynt å trene styrke kan det godt være vannvekt, ja. Når man er støl er det ekstra vann i musklene. Det er et tegn på at du har trent bra og musklene bygger seg opp igjen. Etterhvert vil du få mindre slike utslag. Ok, takk for svar. Anonymous poster hash: efc9e...d3b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Jaja, dette er helt normalt. Anonymous poster hash: 9006f...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå