cappocino Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Wow, må si at det kan ikke være lett å være deg om dagen :trøste: ..men som du sier selv; du har startet dette og må nå leve med konsekvensene... Det er sikkert ikke lett for han å forholde seg til deg når du dumper han også blir dere sammen igjen.... (? ) over sms?? Nå er jeg ingen ekspert eller samlivsrådgiver :oops: men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg villet tatt en prat med han, ikke sms . Skrevet ned alt jeg lurer på , mht barn, fremtid og nåværende forhold... og virkelig pratet ut!!! Den kjærleiken er ikke enkel... Lykke til uansett hva du velger å gjøre
LaToya Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Hei. Vanskelig situasjon og jeg har ingen gode råd, men jeg ville tenkt virkelig nøye over om jeg ville ha fortsatt med han. ( er det han samme som du har skrevet om før ? ) Vanskelig å vite hva man skal gjøre, men prøv å se litt frem i tid. Ser du han i det bildet ? Kan hende at det beste er å gjøre det slutt og satse på noe bedre. Han virker litt ustabil, men det er jo du som kjenner han. Sender deg en stooooor Lykke til
Bø Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2004 Jeg føler det er dårlig gjort av han å gjøre det NÅ. Og syns han burde ha latet som om alt var ok i noen dager. Er det urimelig av meg å synes det? Jeg spør fordi jeg er klar over at jeg la opp til dette selv, og veldig klar over at jeg ikke er objektiv.
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Jeg føler det er dårlig gjort av han å gjøre det nå. Og syns han burde ha latet som om alt var ok i noen dager. Er det urimelig av meg å synes det? Jeg spør fordi jeg er klar over at jeg la opp til dette selv, og veldig klar over at jeg ikke er objektiv. (Jeg husker ikke om jeg har skrevet om han før, men det er IKKE han som hadde dame da vi møttes. :oops: ) Hadde han kommet med en hvit løgn så hadde du nok bitt deg merke til den og. Man legger fort merke til at noe er gale, uavhengig av hva den andre sier. Uansett, katta er ute av sekken, og hvem som er årsak til hva er ikke så viktig akkurat nå. Dette er noe dere bør snakke om ansikt til ansikt, og ikke pr sms. Så prøv iallfall å distansere deg fra dette en dag, slik at du får gjort hva du skal gjøre. Vet det ikke er lett, men dere får nok mer orden på sakene når dere får pratet sammen. Av erfaring vet jeg at mye feilkommunikasjon skjer via sms. Derfor bruker jeg ikke det lenger til annet en avtale møter.
Bø Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2004 TomKrus du er så klok!!! Du har helt rett ang misforståelser per sms. Jeg er så duuuuuum.
Gjest GreenSky Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Jeg er så duuuuuum. Nei det er du ikke. Men nå har du sikkert lært at en bruker ikke sms til den type komunikasjon. Det har jeg også lært den harde veien. :trøste: Ta deg en prat med han du, så ordner det seg sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå