Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei snuppe på snart 17mnd som ikke går alene. Hun reiser seg opp alene, ,går langsmed alene og går når vi holder 2hender. Hun har fram til nå hatt dunposer på beina ute-fordi jeg har blitt prentet inn av fysioterapeuter at barn som ikke går alene skal ikke ha sko. Snuppa vår er ei ute jente, men jeg opplever at hun ikke er så ivrig lengre. Kan det være vondt å gå/stå med dunposene? Burde vi kjøpe sko? Vil nødig ødelegge føttene hennes for framtiden....

Hilsen usikre foreldre...

Anonymous poster hash: b16b5...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du bør la være å bruke sko så lenge som mulig for at føttene skal kunne utvikle seg. det er stor fare for vrangstillinger i beina ved feil sko så da burde du evt ta kontakt med en ortoped for å få gode tilpassede sko, husk også at små føtter vokser fort så hyppig skoskifte er viktig

hilsen ei som har lidd av fotplager hele livet og fått banka inn i hodet hvor viktig det er med gode sko fra dag EN!

:)

Anonymous poster hash: 2711f...7eb
AnonymBruker
Skrevet

Har du stonz? De har en forsterket såle. Men vil tippe at om dere holder dere på mykt underlag går det nok fint med de du har frem til hun går stødig alene.

Jeg fikk beskjeden om at de skal være uten sko frem til de går mer enn de kryper.

Anonymous poster hash: 95f89...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...