AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg kom i snakk med en fra nettet, i starten var han kjempesøt, morsom og koselig å snakke med. men nå har han blitt innpåsliten rett og slett. jeg har mistet alt av interesse og føler at hver gang han sender en melding så er det et rop om "se meg, le av meg" med masse tegn som "xD x')" osv osv. uff. men han er jo en koselig person og kunne jo tenke meg å beholde et evnt vennskap. hva sier man? han skriver hvor glad han er i meg osv også, uten å ha møtt meg! Anonymous poster hash: 3d1a1...c56
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Bare si at du kun ønsker vennskap (jeg hadde nok kuttet all kontakt uansett). Anonymous poster hash: 0de4c...76f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Bare si at du kun ønsker vennskap (jeg hadde nok kuttet all kontakt uansett). Anonymous poster hash: 0de4c...76f blir kanskje litt kleint å treffe han etter at jeg har avvist han ja... men dette var på en datingside, å han "forventer" jo at jeg da er ute etter forhold, noe jeg var klar på fra starten av. men nå etter en liten stund har jeg funnet ut at han ikke er det jeg leter etter. men han har jo så store forhåpninger Anonymous poster hash: 3d1a1...c56
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 "Det har vært hyggelig å bli kjent med deg, men jeg tror nok jeg bare har venne-følelser for deg. Jeg liker hvordan vi.. (sett inn noe som er typisk en venne-ting)." Rett frem, og ferdig med saken. Anonymous poster hash: 0f27b...002 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 "Det har vært hyggelig å bli kjent med deg, men jeg tror nok jeg bare har venne-følelser for deg. Jeg liker hvordan vi.. (sett inn noe som er typisk en venne-ting)." Rett frem, og ferdig med saken. Anonymous poster hash: 0f27b...002 takk! noe sånt jeg var ute etter Anonymous poster hash: 3d1a1...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå