Crobern Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Noen som har sett siden fml"fuck my life? Vil dere være med på å lage en slik tråd her? Bare fortell en fuck my life history om noe som har skjedd i dag. Kan begynne jeg: Idag, så gikk jeg tur med hunden. Han tisset og bæsjet.Da vi kom inn så fant han ut at teppet i stua var fin å tørke rompa. Fuck my life. (Hvordan kan jeg rense teppet forresten? )
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Klarte å miste en full kopp kaffe så det sprutet oppover veggen. Nå må veggen males:(
Cermet Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 For syk til å jobbe eller gjøre noe fornuftig, frisk nok til å kjede meg. For kvalm til å spise, fortsatt sulten. FML. 1
Bixity Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Oppdaget at ene fjæren på bilen min var røket, bestilte tauing til bilverksted, så røk markisa rett etterpå av kraftige vindttak...
Crobern Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2014 Har vasket bilen. Men møkka satt så godt, så den ser like jævelig ut enda.
Crobern Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2014 For syk til å jobbe eller gjøre noe fornuftig, frisk nok til å kjede meg. For kvalm til å spise, fortsatt sulten. FML. God bedring 1
Cermet Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 God bedring Tusen takk! Spray teppet ditt med eddik, og så tørk/vask vekk. Får vekk bakteriene. 2
Crobern Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2014 En duk som er av ren ull klarte å snike seg inn i vaskemaskinen. Nå er det ikke duk lenger, men en liten hard klut. FML
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå