AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har tenkt å begynne å klatre innendørs. Har noen en ide på hva slags utstyr jeg vil trenge? Takk Anonymous poster hash: f67c8...79f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hei! nå er ikke jeg noen ekspert, men når jeg tok brattkortkurset i ang. av skolen vår var det lurt å ha skikkelge sko som gjorde at jeg fikk godt feste på klossene (dette finner du i sportsbutikken), talk og gode behaglige klær. Der jeg var fikk vi lånt sele, tau, karabinkrok og taubrems, men det er lurt å forhøre seg med dette i ditt lokale. Skal du derimot klatre i såkalte buldrerom trengs det ikke sele eller tau, siden du da faller på tjukkas. Anonymous poster hash: aed15...fab
Gjest Runforit Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Du får leid alt du trenger så kan du heller kjøpe når du har bestått klatrekurset og skal starte å klatre fast.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Første du kjøper er gode sko. Det finnes mange forskjellige typer sko, men en grei nybegynnersko med litt skarphet er greit. Husk på at skoene skal sitte grusomt trangt på. Du skal ikke gå med disse, men klatre med de. Kalkpose er også kjekt å ha. Med en kalkball i (kalk i en nylonpose så det ikke støver så mye). Så skaffer du deg sele, karabinkrok og brems etter hvert. Anonymous poster hash: da382...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå