Gå til innhold

Ålage taco som enslig. Legge grønnsaker i skåler og pynte for seg selv, er det rart?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Nå er jeg bare sånn delvis singel, dvs jeg er alene de ukene daten min har barna. Jeg pleier da å kose meg med taco , vin , telys og tv i helgene for meg selv. Rusler en kveldstur med hundene og det hender jeg får besøk hvor vi sitter og prater i de sene timer. Dette skjedde en helt alminnelig helg. Var ferdig med tacoen, og var ute med hundene, da jeg fikk telefon fra en kammerat om at han stakk innom.

I løpet av kvelden humret han fram noe om at det er litt vel spesielt å lage taco for seg selv. Særlig dette med å legge grønnsakene i skåler og sånn. Han syntes det var sært , særlig for en mann. Jeg synes ikke det er sært i det hele tatt. Er det litt rart å lage taco som enslig? Eller er det heller positivt at en klarer å pynte og lage noe godt til seg selv, selv om man ikke har familie?

Med hilsen fra:

Jon Are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns overhodet ikke det er det! Hvorfor ikke gjøre det koselig for seg selv, tenker nå jeg. Ser altså ikke på det som noe sært, men heller bare positivt :)

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sært, men jeg pleier å hive alt sammen til en svær salat. Synes det er like greit som å ha de forskjellige tingene i skåler. Sparer oppvask ;)

Anonymous poster hash: e2e03...b4b
  • Liker 9
Skrevet (endret)

skal man ikke spise noe flottere/mer avansert enn Grandiosa servert på pappen da, bare fordi man er alene? Nei, kos deg med tacoen du, å server tilbehøret akkurat slik det passer deg! :)

Endret av Namine
  • Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skulle det å dekke et fint bord for seg selv være rart???

• Liker 5
Skrevet

All ære til deg som gidder å ordne til skikkelig selv om du er alene. :) Jeg er litt motsatt, da jeg var singel fylte jeg ferdig to tortillaer på kjøkkenet slik at jeg slapp oppvask og evt rester, smakte godt da også! :jepp:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

maten smaker da så mye bedre når det ser fint ut! gjør det titt og ofte selv jeg ^^

Anonymous poster hash: 77709...772
  • Liker 3
Skrevet

Jeg spiser ofte taco alene :) Men jeg gidder aldri legge grønnsaker osv i skåler. Kutter opp de grønnsakene jeg trenger, river osten direkte over tacoen, tar rømme rett fra boksen. Jo mindre oppvask, jo bedre :P

AnonymBruker
Skrevet

Maten er ikke sær, men det er nok ikke normalt for en mann å tenne lys. 97% av alle stearinlys i Norge selges til kvinner.

Men hvorfor skal du bry deg om hva alle andre gjør. Jeg tror alle koser seg på sin måte, også når de er alene.

Anonymous poster hash: 5d40b...251
Skrevet

Jeg synes det hørtes koselig ut jeg! Viktig å kose seg selvom man er alene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke, noen liker å stelle slikt i stand mer enn andre. Alene kan jeg nesten likegodt spise av kaserollen :fnise: så med mindre jeg skal ha et direkte selskap så lager jeg ikke til i skåler, men kjenner mane som gjør det uansett rett og slett fordi de synes det er koselig, enten de er alene eller ikke. Og synes nå folk skal få gjøre som de vil, det skader jo ikke noen akkurat:P

Noen nevner stearinlys når man er mann; jeg kjenner en kar som alltid, alltid, alltid tenner lys når jeg kommer på besøk. Synes det er koselig:)

Anonymous poster hash: 22775...771
  • Liker 1
Skrevet

Man skal da ha et hyggelig måltid selv om man spiser alene en kveld. Jeg syntes ikke det er sært

AnonymBruker
Skrevet

Man skal gjøre hyggelige og koselige ting for seg selv også, det er noe ekstra når man disker opp med et godt måltid bare for seg selv også.

Det er meninga man skal gjøre fine ting, også for seg selv alene. :)

Anonymous poster hash: 80a45...3eb
Skrevet

Jeg synes du høres søt ut!! Lager alltid gode middager til meg selv de helgene jeg er alene... Og anretter maten på tallerken i beste Hellstrøm-stil!

Må innrømme at jeg tenkte at du var jente, helt til jeg leste siste linjen.

Fortsett å kose deg, det er snakk om å skape gode øyeblikk og god livskvalitet for seg selv! :)

• Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Jeg gjør det samme, men tenner ikke lys, det er mannens oppgave. Hvorfor skal jeg spise kjip middag fordi jeg er alene?

Skrevet

Skulle ønske jeg var like flink som deg, men jeg er nok altfor lat til å legge opp i skåler og gjøre det koselig når jeg er alene :fnise:

Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt :) I kveld har jeg laget meg en nydelig tallerken med italiensk spekeskinke, ruccola, minitomater og fetaost, med litt balsamico. Rødvin til, og lys på bordet. Helt alene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper ts dekker på til en "ekstra gjest" og sitter å snakker til seg selv :fnise:

Anonymous poster hash: 90515...a50
Gjest RompeRusk
Skrevet

Tror du må slutte å bry deg så mye om hva andre tenker, Ts. Både på bakgrunn av dette innlegget og tidligere innlegg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må slutte å bry deg så mye om hva andre tenker, Ts. Både på bakgrunn av dette innlegget og tidligere innlegg :)

Stalker! La nå TS kose seg med innleggene hun vil :)

Anonymous poster hash: 6a259...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...