Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har i forbindelse med bryllup hatt ansiktsrens og her er det som har skjedd. Jeg hadde noen kviser som ble klemt av vedkommende jeg hadde ansiktsrens hos, og hun brukte blant annet vakum for å få klemme ut til og med en veeeldig umoden kvise. Uansett så har resultet blitt at jeg har fått veldig store røde merker på de områdene hun har klemt ut kvisene. I tillegg har hun klemt ut svarte prikker (blackheads) på nesen, som har etterlatt seg et rødt flekk på nesa. Det er nå bare 5 dager igjen til selve bryllup, og vielsen er allerede i morgen. Trenger hjelp med å få fjernet disse merkene umiddelbart, er redd det ikke finnes noe løsning på det :-(

Endret av Manna420
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruke sminke?

Anonymous poster hash: b6282...553
Skrevet

Noen steder du anbefaler for sminke til brudgommen?

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å hive på noe fargekorrigerende krem og litt pudder. Spør på et parfymeri.

Skrevet

Vet at forumet heter kvinne guiden, men jeg er brudgommen :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Vet at forumet heter kvinne guiden, men jeg er brudgommen :vetikke:

Ja?

Skrevet

Så har dere noe anbefalinger, for sminke til brudgommen?

Skrevet

Spør din mor, svigermor, kommende brud?

Eller ta deg en tur innom et parfymeri og be om hjelp der.

Hvor lenge er det siden du tok denne rensen? Det roer seg nok ned i løpet av noen dager.

• Liker 1
Skrevet

Spør din mor, svigermor, kommende brud?

Eller ta deg en tur innom et parfymeri og be om hjelp der.

Hvor lenge er det siden du tok denne rensen? Det roer seg nok ned i løpet av noen dager.

Tok den i går. Får bare bli sånn, Synd de ikke er noen som tilbyr sminke og slikt for brudgom, mulig det er uvanlig, men burde vært litt fokus på menn også

AnonymBruker
Skrevet

Tok den i går. Får bare bli sånn, Synd de ikke er noen som tilbyr sminke og slikt for brudgom, mulig det er uvanlig, men burde vært litt fokus på menn også

Dette kan du få ordnet! Du kan rett og slett gå på et parfymeri og be om hjelp eller ringe en make up artist. Hvor i landet bor du?

Anonymous poster hash: 32d77...80c

• Liker 1
Skrevet

Dette kan du få ordnet! Du kan rett og slett gå på et parfymeri og be om hjelp eller ringe en make up artist. Hvor i landet bor du?

Oslo

Skrevet

Oslo

De som sminker kvinner, sminker også menn, så det er ikke noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Oslo

Dersom du bor i Oslo så har du masse å velge mellom. Du kan bare google noen navn og ringe de allerede i kveld. Du har også mange parfymeri du kan gå innom og forklare saken og så hjelper de deg.

Selv om du skal gifte deg i morgen så rekker du det. De som kan sminke kan også sminke menn, og samme produkter brukes. Så dette går helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...