AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hvordan kommer man over noen man ser hver dag? Det gjør grusomt vondt og alt jeg tenker på er hvordan jeg kan imponere han. Samtidig er han så god innen sitt felt at jeg føler meg som en liten drittunge ved siden av han. Anonymous poster hash: f5326...1b7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 innenfor*, ikke innen.Anonymous poster hash: f5326...1b7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Alle kvinner blir tiltrekt av personer med penger og makt, og kun det. Helt naturlig. Anonymous poster hash: f57d0...965 2
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Er han singel? Kjør på. Det er ikke ulovlig å date sjefen. Er han gift? Hold deg unna!
Nordis Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Kan fort bli litt komplisert å ha et kjærlighetsforhold til en sjef. For mange hatter og roller. Jeg ville latt det være.
Tarsan97 Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Alle kvinner blir tiltrekt av personer med penger og makt, og kun det. Helt naturlig. Anonymous poster hash: f57d0...965 Ja, det er ikke vanskelig å se. Jobbet med en sullikk å tulling som ikke hadde draget på damene. Han tok på seg farens sin kapteinsuniform med striper til albuene. Da kom damene sa han. Ljuger en på seg en tittel så kommer de. Vet ikke helt hvordan hodet deres virker, men de tiltrekkes av folk de tror er noe, om de bare har vert på Tv eller noe så blir det ekstra poeng. Merker det selv, er jeg i dress som sjefsaktig representativ for en job. nr. 2 jeg har er damene helt totalt annerledes enn om jeg er litt fillete å snakker med trailsersjåførkompiser på det lokale pizzeria. Da er ikke vitsene så morsomme som ellers, og da oppfører de seg helt annerledes.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Synd at tråden med en gang blir ødelagt av generalisering. Da avslutter vi her, tenker jeg. TsAnonymous poster hash: f5326...1b7
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Synd at tråden med en gang blir ødelagt av generalisering. Da avslutter vi her, tenker jeg. TsAnonymous poster hash: f5326...1b7 typisk at noen alltid må spore av. men er han singel? eller opptatt? sier bare at du burde prøve om han er singel jeg men er han opptatt så får du bare prøve å bite det i deg, enda hvor vanskelig det er
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 typisk at noen alltid må spore av. men er han singel? eller opptatt? sier bare at du burde prøve om han er singel jeg men er han opptatt så får du bare prøve å bite det i deg, enda hvor vanskelig det er Takk, marihøna Han er opptatt. Jeg ønsker å slutte å hele tiden tenke på hva jeg skal ha på meg, hva han tenker om meg, hvor han er, hva han gjør, det han sa da og da, osv. Jeg har slitt med dette i snart ni måneder nå. Jeg vet jeg bør prøve å hele tiden holde meg i aktivitet med andre ting, men jeg jobber mye overtid pga tidspress på jobben, og da fokuserer alle tankene på hva han vil synes om ditten og datten ang. arbeidet, og da følger de andre tankene om han samtidig. Nå skal jeg til og med på date på søndag, i et forsøk på å tenke på noe annet, men hodet er ikke helt med. Synes ikke det er 100% fair overfor daten heller.Anonymous poster hash: f5326...1b7
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Takk, marihøna Han er opptatt. Jeg ønsker å slutte å hele tiden tenke på hva jeg skal ha på meg, hva han tenker om meg, hvor han er, hva han gjør, det han sa da og da, osv. Jeg har slitt med dette i snart ni måneder nå. Jeg vet jeg bør prøve å hele tiden holde meg i aktivitet med andre ting, men jeg jobber mye overtid pga tidspress på jobben, og da fokuserer alle tankene på hva han vil synes om ditten og datten ang. arbeidet, og da følger de andre tankene om han samtidig. Nå skal jeg til og med på date på søndag, i et forsøk på å tenke på noe annet, men hodet er ikke helt med. Synes ikke det er 100% fair overfor daten heller.Anonymous poster hash: f5326...1b7 jeg har egentlig ikke andre råd enn at du må forsøke å finne på noe for å få tankene dine bort fra han. prøv å fokusere på alt som kanskje er negativt med han, sånne småting ikke helt fair for daten, men kanskje du pluttselig innser at han er bedre å satse på en sjefen
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 jeg har egentlig ikke andre råd enn at du må forsøke å finne på noe for å få tankene dine bort fra han. prøv å fokusere på alt som kanskje er negativt med han, sånne småting ikke helt fair for daten, men kanskje du pluttselig innser at han er bedre å satse på en sjefen Det er det jeg håper på ang daten får forsøke å sette opp en liste over ting jeg ikke liker, selv om de såklart for meg er lett å overse i denne tilstanden Anonymous poster hash: f5326...1b7
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Det er det jeg håper på ang daten får forsøke å sette opp en liste over ting jeg ikke liker, selv om de såklart for meg er lett å overse i denne tilstanden Anonymous poster hash: f5326...1b7 hørtes ut som en god ide ^^ husk at i en forelskelsesrus er det lett å tenke at småting ikke betyr noe, men i det lange løp vil du irritere deg grønn over det
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 hørtes ut som en god ide ^^ husk at i en forelskelsesrus er det lett å tenke at småting ikke betyr noe, men i det lange løp vil du irritere deg grønn over det Overraskende hvor lang jeg fikk den lista til å bli. La på noen litt mindre delikate ting som jeg fant på i fantasien haha, nå føler jeg meg bedreAnonymous poster hash: f5326...1b7
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Overraskende hvor lang jeg fikk den lista til å bli. La på noen litt mindre delikate ting som jeg fant på i fantasien haha, nå føler jeg meg bedreAnonymous poster hash: f5326...1b7 så bra ^^ håper det ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 så bra ^^ håper det ordner seg for deg Takk :)Anonymous poster hash: f5326...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå