lena24 Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 heisann. driver på med en mote oppgave men sliter litt med noen ord jeg ikke helt klarer å se for meg. er betegnelser på klesplagg. prinsesselinjer A-linjer Vinkelskjørt. håper noen kan beskrive og forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Når jeg har vært på brudekjolejakt har jeg skjønt følgende: A-fasong - smalt skjørt som likevel står litt ut, som en A prinsessefasong - Som en mye videre A vinkelskjørt??? har ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni 2004 takk. er greit å vite. for det kommer igjen og igjen i mange andre oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #4 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette er da noe det bør stå noe om i pensumlitteraturen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juni 2004 nei det er det som er så teit, er en ordliste men ikke på slike ord. utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. juni 2004 #6 Del Skrevet 3. juni 2004 Det står faktisk bittelitt om det her på KG. Bilde av A-linje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juni 2004 takk så mye for kjempe hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå