lena24 Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 heisann. driver på med en mote oppgave men sliter litt med noen ord jeg ikke helt klarer å se for meg. er betegnelser på klesplagg. prinsesselinjer A-linjer Vinkelskjørt. håper noen kan beskrive og forklare.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Når jeg har vært på brudekjolejakt har jeg skjønt følgende: A-fasong - smalt skjørt som likevel står litt ut, som en A prinsessefasong - Som en mye videre A vinkelskjørt??? har ikke peiling
lena24 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2004 takk. er greit å vite. for det kommer igjen og igjen i mange andre oppgaver.
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Dette er da noe det bør stå noe om i pensumlitteraturen din?
lena24 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2004 nei det er det som er så teit, er en ordliste men ikke på slike ord. utrolig kjedelig.
Gjest Virvel Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Det står faktisk bittelitt om det her på KG. Bilde av A-linje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå