Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er det noen av dere som bruker ett nattserum regelmessig? Jeg har hørt at det kan ha mange fordeler da man tilfører huden dypere næring som kan virke hele natten.

Jeg har begynt å bruke ett nattserum som jeg er veldig fornøyd med. Føler den strammer opp huden min og at den også jevner ut overflaten. huden er kjempeglatt og ser sunn ut. Så jeg ser absolutt at det er fordeler med å bruke ett serum.

Hvilket nattserum bruker du? Hvis du ikke bruker det, kunne du tenkt deg å prøve? :)

Endret av misssmiley
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt nattserum før. Men vurderer å begynne å bruke det, nå. Er snart 43 og har en tørr/ blandingshud.Har alltid likt kremene fra Clarins. Men lurer på om jeg skal begynne med Matis.Virker som det er mer konsentrerte. Har prøvd serien som heter Reponse Jeunesse. Synes de er milde og fine. Kjøpte en fuktighetsmaske i den serien denne uken og den var veldig god synes jeg.Er det en spesiell serie du bruker og kan jeg spørre om alderen din og hudtype?

Anonymous poster hash: 8772f...902
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg bruker det du definerer som "nattserum", men jeg bruker serum hver natt ja.

Foruten 2 kvelder i uka hvor jeg bruker en gel som inneholder BHA, føler at det er nok de kveldene.

Jeg bruker MD Formulations CRS og Linda Johansen TLC recovery oil, samt at jeg har Emergin C Phytocell serum.

Disse bytter jeg på å bruke alt etter hva huden trenger. Har jeg begynnende mye urenheter bruker jeg MD sitt.

Til vanlig Emergin C sitt, og hvis huden er sensitiv, sår, eller veldig fuktfattig TLC recovery oil da det føles ut som om den

helbreder huden min, huden blir ikke sår og sensitiv lenger og gir intensivt mye fukt.

På sommermnd bruker jeg andre produkter. Pleier å bytte rutine vår/sommer & høst/vinter da huden min er fuktfattig og sensitiv om vinter,

mens den har en tendens til å bli mer fet om sommeren. Bruker da gjerne Matis Purete Serum om sommeren, dag & natt, og kombinerer

det med kremen i samme serie. Fantastisk serum og krem for de som blir fete/blanke i t-sonen og lett får urenheter, men gir rett og slett

ikke nok fukt om vinteren.

Gjest Peanut
Skrevet

Jeg holder meg kun til Elizabeth Ardens Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum, som jeg tar på først før jeg tar på nattkremen av samme merket. ha! ^^,

Skrevet

Jeg bruker MD Formulations Illuminating Serum. Den har gjort så mye for huden min! Hadde det ikke vært for at MD er på vei ut av markedet, hadde jeg sikkert aldri byttet..

Skrevet

Jeg har aldri brukt nattserum før. Men vurderer å begynne å bruke det, nå. Er snart 43 og har en tørr/ blandingshud.Har alltid likt kremene fra Clarins. Men lurer på om jeg skal begynne med Matis.Virker som det er mer konsentrerte. Har prøvd serien som heter Reponse Jeunesse. Synes de er milde og fine. Kjøpte en fuktighetsmaske i den serien denne uken og den var veldig god synes jeg.Er det en spesiell serie du bruker og kan jeg spørre om alderen din og hudtype?

Jeg er 24 år og har tørr, sensitiv hud. så den trenger ekstra næring for å beholde på fuktigheten og gløden. uten serum blir jeg fort tørr og huden blir "kjedelig".

jeg også brukte litt clarins før. nå bruker jeg bare 100% naturlige produkter, pga huden min begynte å reagere på alt mulig. men nå er huden min sunn og fin igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Sikkert lurt å begynne med serum, selv om du er ganske ung. Spesielt med tørr og sensitiv hud. Den er vanskelig å behandle godt nok. Hvilket merke bruker du?

Skrevet

Takk for svar!

Sikkert lurt å begynne med serum, selv om du er ganske ung. Spesielt med tørr og sensitiv hud. Den er vanskelig å behandle godt nok. Hvilket merke bruker du?

Marina Miracle heter merket. akkurat oppdaget det, brukt det i noen uker, men er fornøyd! deilig å vite at det ikke er noen kjemikalier i det. før brukte jeg mest lancome sine produkter, og noe clarins, men nå tyr jeg bare til naturlig hudpleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...