AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg føler at det er jeg som alltid har hovedansvaret for ferieplanlegging. Han er helt uinteressert og blir irritert når jeg ber om hjelp til å velge hotell osv. Men når vi kommet dit, er det masse klaging. Kjenner jeg blir lei... Hvem har hovedansvaret hos dere?Anonymous poster hash: 03921...b05
Lou Salome Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Han. Jeg klager på forhånd fordi det blir så dyrt, og så er jeg veldig fornøyd når vi er der. Han klager litt over at det tar så lang tid med bestillingen/søkingen.
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Vi gjør det sammen, men hovedsakelig jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg føler at det er jeg som alltid har hovedansvaret for ferieplanlegging. Han er helt uinteressert og blir irritert når jeg ber om hjelp til å velge hotell osv. Men når vi kommet dit, er det masse klaging. Kjenner jeg blir lei... Hvem har hovedansvaret hos dere?Anonymous poster hash: 03921...b05 Har du satt deg ned med han og spurt han hva han egentlig vil i ferien, da? Jeg oppførte meg litt sånn med en eks, rett og slett fordi mine ønsker ble ikke hørt uansett. Han hadde på en måte bestemt seg for hvordan ferien skulle være, og det var ikke noe vits i å bruke energi på å engasjere seg. Anonymous poster hash: e4425...4d1
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Jeg føler at det er jeg som alltid har hovedansvaret for ferieplanlegging. Han er helt uinteressert og blir irritert når jeg ber om hjelp til å velge hotell osv. Men når vi kommet dit, er det masse klaging. Kjenner jeg blir lei... Hvem har hovedansvaret hos dere?Anonymous poster hash: 03921...b05 Vi ser på det som et felles ansvar vil jeg like å tro. Hun er litt flinkere til å få gjort ting og kommer med gode ideer mens jeg er flinkere til det praktiske som å bestille på nett, registreringer osv. Sammen er vi knall! Den som ikke hjelper til har ikke klagerett. En standard kommentar fra meg er: "har vi råd til det?" Endret 21. mars 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Vi bytter på, avhengig av hvem som har ledig tid til å sette seg ned å ordne det. Vi er så samkjørte at vi velger alltid fra samme kriterier, og klager aldri. Anonymous poster hash: 4bef2...bc7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Hovedsaklig min jobb, jeg lufter mine tanker og han kommer med meninger (hvis han har noen...) Jeg er den reisesyke i familien som elsker å sitte og planlegge, han bare er med (det siste er hans egen uttalelse), men han klager ikke da, pleier å være veldig fornøyd med valgene mine. Anonymous poster hash: 1437d...bce
Gjest Magdalene Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 bytter på.. Noen ganger e rdet han, andre ganger jeg. Ofte er det sammen. Vi kansje mailer noen forslag på hotell frem og tilbake, også bestiller vi bare.
Ansjosen Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Begge to ..en gang han, en gang jeg ... vi er ganske enkle å holde glade begge to, så det blir lite klaging, og alrighte ferier :-) Har en veldig sterke preferanser for noe en gang så hører den andre etter (type; vil dit, vil IKKE dit, hotellet må ha, hotellet må ikke osv). Jeg tror vi er litt kjedelige rett og slett.
Angelheart2 Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Som regel sammen, men jeg har siste ord (tror ikke han har skjønt det... hi hi). Dersom han skulle bestemt alt ville vi vært bankerott for lenge siden....
Bettina82 Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Felles ansvar, men stort sett min jobb fordi jeg liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå