Gjest Bente29 Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) 2. Hva slags farge er det på den? 3. Hvilken str? 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) Dette er bare en uhøytidlig statestikk som jeg kom på. Det er gøy å høre hva andre bruker. :-)
*M* Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 1. En fra Lindex, vet ikke merket 2. Hudfarge 3. 75B 4. En som sitter godt og er behagelig..
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 1. Fantasie 2. Hvit, glatt 3. 75G (ikke helt passe) 4. Den beste jeg har er en svart en som sitter som et skudd, med 3/4 cup og ikke så høye spiler mellom brystene. Den passer min kropp perfekt
Gjest allium Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) Triumph 2. Hva slags farge er det på den? Hudfarget 3. Hvilken str? 85 C 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) En balconette fra Abecita. Hvit, størrelse 80D. Passer perfekt til alle slags utringninger.
aline Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 1. husker ikke merket, men kjøpt på Cubus tror jeg... 2. hvit med noe blonde 3. str 80b 4. En beige BH som også er kjøpt på Cubus og som er foret slik at det gir litt ekstra uten at det blir fake-ekstra, og som pusher/løfter akkurat slik jeg liker det!
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 1. Fra Hennes. 2. Blå med små, rosa blomster.' 3. 70b.. men denne er egentlig for stor, kunne nok hoppet inn i a-cup uten problemer. 4. Behagelig bh som løfter.
*Emma* Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 En fra H&M som jeg faktisk kjøpte i går!!! Den er hvit med blonder! 80C En som sitter godt, å som jeg ikke må rette på hele tiden fordi den er sydd rart og puppene detter ut selvom den ikke er for liten i str egentlig-. Også skal den gjerne gjøre puppene litt større
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 Har på meg en bh fra Triumph i dag! Den er hvit og enkel. Størrelse 85 E. Den er ikke min favoritt, den glir opp/bort/ned hele tiden. Min favoritt er fra "Ella Mae" (tror jeg den heter...) hos Lindex, men den siste jeg hadde røk forrige uke. På tide å kjøpe ny! K
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #9 Skrevet 3. juni 2004 Triumph 75 d Sort Har mange av samme typen, favoritt og favoritt, det er den eneste som jeg har funnet i en "vanlig" butikk som passer
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) Chantelle (kjøpt på Underbart, Steen & Strøm) 2. Hva slags farge er det på den? Kremfarget. 3. Hvilken str? 85E 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) En som er behagelig å ha på, og pen å se på (ikke masse blonder, men enkelt elegant).
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 1. En fra hennes 2. Svart 3. 80C, men jeg tror den er litt for liten, så jeg må oppsøke hjelp for å finne rett størrelse 4. Enkel, glatt og som er behagelig å ha på.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 En Bh fra Kappahl (seemless) Den er hvit Størrelse 75b Favoritt-bhen min er den jeg har på...skulle bare ønske at kvaliteten var bedre, for den er noe dritt... Clea
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) Lindex fra Generous merke. 2. Hva slags farge er det på den? Lys rosa. 3. Hvilken str? 90DD. 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) STØTTE! Ikke vises gjennom klærne og fin i farge. Den er mitt favoritt for tiden: http://lanebryant.charmingshoppes.com/Shop...uct_id=L1001349
Saeria Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 1: En fra H&M 2: Hvit 3: 70b 4: En lysrosa (av alle farger) med geleinnlegg som er utrolig god å ha på.
~sikka~ Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Ën svart push-up med blonder fra H&M, str 75B. Dette er min favorittbh fordi den støtter godt, er behagelig å ha på og former puppene fint under alle klær jeg har.
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) Details, kjøpt på cubus. 2. Hva slags farge er det på den? Lilla med mørkelilla "blomster" på. NYDELIG 3. Hvilken str? 80b 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? Ein bh eg ikkje kjenner eg har på meg.
Sandra Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 H&M-BH Hvit str. 80 D Denne er nok en av de bedre jeg har hatt på lenge, dekker alt fint. Det er en helt vanlig spile-BH i hvitt.
Lumiah Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 1. En ny en fra H&M. 2. Hvit med blonder. 3. 80B 4. En som støtter bra, og som kjennes behagelig på.
Sheba Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) Har ikke BH på! (heldigvis). 2. Hva slags farge er det på den? Ikke noe poeng i svare på dette - se spørsmål 1 3. Hvilken str? Men hadde jeg hatt en hadde det vært str 85B el 80C 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) Favorittbhen min er hvit av farge, med blonder og stæsj, men ikke noe innlegg eller push up (trenger det ikke). Men en av typen balconette kanskje, de er fine - og til bh å være, ganske behagelig å ha på. Har ingen favoritt liggende hjemme for øyeblikket. Hm, tenke, tenke - ut og handle kanskje? Dette er bare en uhøytidlig statestikk som jeg kom på. Det er gøy å høre hva andre bruker. :-)
Gjest Butterflygirl Skrevet 3. juni 2004 #20 Skrevet 3. juni 2004 1. Hva slags bh har du på deg i dag? (tenker da på merke) H&M 2. Hva slags farge er det på den? Lysebål (babyblue) 3. Hvilken str? 80B 4. Og til slutt hvordan vil du beskrive favoritt bhen din? (kort) Behagelig, push up, blonder og lyse farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå