AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Vi er 35 år+ begge to, og i de senere årene har mannen begynt å oppføre seg litt småkleint. Hver dag omtrent sier han flere ganger "jeg elsker deg" eller "jeg er glad i deg". Det blir for meg litt i kleineste laget. Det høres ut som om han fortsatt er 18 år og forelsket! Hver dag kommer han ofte og stryker meg over baken og gjennom håret. Kommer hjerne bakfra mens jeg står og holder på med noe, f.eks. på kjøkkenet. Tar meg på rumpa, tar rundt meg og "elsker deg" i øret. Som oftest dytter jeg han vekk. Nesten uten unntak om morgenen så kommer det i hand bort til meg, stryker meg over mage, pupper og hals, før han kryper bort og begynner å småkysse meg. Jeg er så trøtt at jeg ikke orker å stoppe han. Dette er jo noe man gjør som nyforelsket ikke som etablert voksent par. Er dette normal oppførsel blant voksne menn? Anonymous poster hash: b7022...855
jordbarn Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Er det ikke bare hyggelig da? Kanskje han bare vil gjenoppta "gløden"? 6
Gjest New_Girl Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Ja, tenk å være forelsket i kona si når man er over 35 år da! Uhørt spør du meg! Har han ikke hørt at det er bare på fredager man har lov til å tafse? 17
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Han der må du dumpe fortere enn svint. Bedre med en sinna drittsekk som banker deg daglig..
Apehjerne Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Kanskje ts syns det er litt overkill! Har dere tenkt på det? Hææ?!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Nei, ærlig talt for en dritt gubbe. Snart 40 år og ikke lært at skal tafse på andre damer og la kona være i fred. Dump han!!!!!!!Anonymous poster hash: c3d54...1b1 11
Gjest New_Girl Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Kanskje ts syns det er litt overkill! Har dere tenkt på det? Hææ?! men da får hun si fra da, hjelper ikke å klage her.
Gjest Nightwich Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Bare fortsett å gi han en kald skulder så gir han seg nok. Etter en stund slutter dere å snakke sammen og sexlivet er redusert til støv og gamle minner. Så en dag kommer ts tilbake hit og lager en tråd som heter noe sånt som "hjelp...jeg tror nannen min er utro" og vi skal smile litt vemodig å si at kanskje må du bære litt av skylden selv 31
Gjest Ciegus Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Mannen min er over 40 og har gjort sånn ofte de 7 årene vi har vært sammen. Håper han aldri slutter med det. 10
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 I sann KG stil så kan vi med trygghet konstaterer at han er UTRO!!!!! Neida, Tipper han enten har lyst på mer sex, at han er kåt på deg, eller bare har lyst å forandre ting, gjøre en innsatts i forholdet. Dersom du opplever det som plagsomt eller for mye så kan du jo si det til ham på en bra måte at du ikke setter pris på at han for eksempel starter morgenen med kos. Får en følelse av at du ts ikke liker nærhet og kjærtegn. Hvordan er forholdet ditt til egen kropp og hvordan er samlivet til mannen?
Wildrose Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 De fleste vil nok heller misunne deg, ts, vi er jo forskellige, men å dytte han bort, det ville jeg ikke anbefale. Hvis du hater at han viser følelsene sine på denne måten, er det bedre måter å gjøre dette på? Ofte er det ikke hva man sier som sårer mest, men hvordan man sier/viser det, sant?Fortell han det, på en ok og varsom måte. Du kan risikere at han heller begynner å søke utover mot andre/ være mer åpen for andre, hvis han føler seg totalt avist. Det ville være lett å tenke seg i samme situasjon, hadde jeg blitt brysk dyttet bort i et forhold og blitt tydlig vist at gode ord heller ikke var ok, ja da hadde i all fall jeg ikke følt meg elsket, attraktiv for mannen min etc. Gå varsomt frem med mannen din! 4
Trude.lutt Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Hva med å prate med han om dette? Si at du er glad for at han fremdels er tiltrukket av deg, men at han kanskje skal begrense det du oppfatter som tafsing?
Babi Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Vi er 35 år+ begge to, og i de senere årene har mannen begynt å oppføre seg litt småkleint. Hver dag omtrent sier han flere ganger "jeg elsker deg" eller "jeg er glad i deg". Det blir for meg litt i kleineste laget. Det høres ut som om han fortsatt er 18 år og forelsket! Hver dag kommer han ofte og stryker meg over baken og gjennom håret. Kommer hjerne bakfra mens jeg står og holder på med noe, f.eks. på kjøkkenet. Tar meg på rumpa, tar rundt meg og "elsker deg" i øret. Som oftest dytter jeg han vekk. Nesten uten unntak om morgenen så kommer det i hand bort til meg, stryker meg over mage, pupper og hals, før han kryper bort og begynner å småkysse meg. Jeg er så trøtt at jeg ikke orker å stoppe han. Dette er jo noe man gjør som nyforelsket ikke som etablert voksent par. Er dette normal oppførsel blant voksne menn? Anonymous poster hash: b7022...855 Dette er jo drømmen for meg Vi er rundt 30 år begge to og holder på slik fortsatt, og jeg liker det veldig godt! Noen ganger kryper jeg inn til han så det går begge veier X-en derimot, sa "glad i deg" hele tia, også på melding - hver gang! Og hvis jeg ikke svarte med "glad i deg også" ble han sur og spurte om ikke jeg var glad i han... DET er fjortiss! Men jeg synes du er heldig som har en så kjærlig mann Kanskje det bare blir litt for mye for deg?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Stakkars mann! Hvordan skal han forventes å bli i dette forholdet når han ikke får vise at han er glad i kjæresten sin en gang? Her må dere ta en skikkelig prat straks, før han blir så såret og lei av å bli avvist at han finner seg noen andre å klemme på. Anonymous poster hash: cf628...d90 2
Apehjerne Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 men da får hun si fra da, hjelper ikke å klage her. om ingen skulle klagd så hadde det neppe vært noe forum igjen!
Betasuppe Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Når trollmor har lagt sine elleve små troll og bundet dem fast i halen, da synger hun sakte for alle sine troll de vakreste ord hun kjenner;Ho aj aj aj aj boff, ho aj aj aj aj boff, ho aj aj aj aj boff, boff,ho aj aj aj aj boff. Pass på å ikke gå ut i sola, TS. For det er jo NØDT til å være troll, ikke sant? 6
Babi Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 TS, elsker du egentlig mannen din? Gå inn i deg selv og tenk. I mitt forrige forhold var jeg irritert på absolutt alt! Viste seg at jeg rett og slett ikke trivdes sammen med x-en og følte at hele forholdet var feil. Så her er det nok ikke selve tafsingen/kjærtegnene som er problemet, årsaken ligger nok i noe annet.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Vi er 35 år+ begge to, og i de senere årene har mannen begynt å oppføre seg litt småkleint. Hver dag omtrent sier han flere ganger "jeg elsker deg" eller "jeg er glad i deg". Det blir for meg litt i kleineste laget. Det høres ut som om han fortsatt er 18 år og forelsket! Hver dag kommer han ofte og stryker meg over baken og gjennom håret. Kommer hjerne bakfra mens jeg står og holder på med noe, f.eks. på kjøkkenet. Tar meg på rumpa, tar rundt meg og "elsker deg" i øret. Som oftest dytter jeg han vekk. Nesten uten unntak om morgenen så kommer det i hand bort til meg, stryker meg over mage, pupper og hals, før han kryper bort og begynner å småkysse meg. Jeg er så trøtt at jeg ikke orker å stoppe han. Dette er jo noe man gjør som nyforelsket ikke som etablert voksent par. Er dette normal oppførsel blant voksne menn? Anonymous poster hash: b7022...855 Skjønner at du ikke liker at det kommer en hjerne bakfra og tafser på deg! Creepy. Men, fra spøk til alvor. Ta deg sammen. At mannen din liker å vise sin kjærlighet til deg er IKKE et problem. Dersom du synes det blir for mye av det gode, så får du prøve å si det på en så hyggelig måte som mulig. Min teori er at du kommer til å savne kjærligheten hvis mannen din plutselig skulle slutte. Anonymous poster hash: a56ed...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå