AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Ja, nå vil jeg vite om ditt første kyss. Hvordan var det, når var det, og kjenner du personen fortsatt? Hilsen nysjerrig. Anonymous poster hash: cbf53...43c
Gjest LadyAntebellum Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Det var med nåværende sambo da vi hadde 1 date:) det var veldig stort for meg siden det var første gang, og det er jo veldig koselig at vi snart har vært sammen i 5 år:)
MyElixir Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Mitt første kyss var med min første kjæreste. Hadde ingen ide om hva som kom meg i møte og følte dessverre at det var veldig ubehagelig, men en tunge som invaderte munnen min. Men det gikk fort over, heldigvis, lærte særs fort å like det Og jeg var rett over 18! Jeg flyttet langt vekk ett halv års tid senere, og bruddet var ikke fint, så all kontakt ble brutt. Men jeg glemmer det aldri, til tross
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Mitt første kyss var med den første kjæresten min, da jeg var 15. Var helt ok, litt "skummelt" siden jeg ikke helt visste hvordan man gjorde det haha Slo opp etter 1,5 år sammen, har ingen kontakt. Anonymous poster hash: 5436f...014
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 7 klasse og 13 år i mørket på gulvet på soverommet i en hytte på landet, 2 andre par lå å klinte i køysengene. Gutten gikk i 9 kl. vi satt inntil veggen på gulvet. Var veldig spesielt, var råforelska og var sammen med han i noen uker etterpå. Glemmer det aldri.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Min første kjæreste, 14 år. Forsatt sammen i dag med hus og barn :-) Anonymous poster hash: 8ac12...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Mitt første ordentlige kyss, dvs med en kjæreste: 17 år - Tannkræsj Ikke spesielt vellykket. Anonymous poster hash: 2b934...b0e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Jeg var 15 år, med den 17 år gamle storebroren til en kompis. Småberuset etter typisk bygdefest, det var helt ok så vidt jeg husker. Jeg syntes han var så kjekk, så jeg var storfornøyd Jeg sier hei når jeg møter ham, hadde ham på facebook til jeg tok en stor opprydning men tenker ikke på ham til vanlig. Anonymous poster hash: cef93...950
Gjest Heartbeat Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 6 år med en kompis, vi skulle teste ut tungekyss. Senere var det vel 13 år med min kjæreste da, som jeg enda kjenner
Gjest lillelarve Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Mitt første ordentlige kyss var med kjæresten (som jeg enda er sammen med). Det varte veldig lenge. haha:) Men det var overraskende godt!
Lillie Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Tror jeg var rundt 12 år. På diskotek på skolen, inne på jentedoen. Gutten var en fyr fra hjembygda, noen år eldre. Husker at jeg syns det var ganske vått og ikke noe særlig. Fyren kjenner jeg ennå godt, hender jeg treffer på han i blant. Senere i ungdomstida klina vi litt nå og da, så litt mersmak ga det likevel, he he (men noe forhold har vi aldri hatt). Artig å tenke tilbake på
Jolene Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 16 år på første date med han karen. Vi var sammen i nesten 1 år etterpå, men har ingen kontakt i dag. Har møttes i etterkant, da fikk jeg en unnskyldning for måten harn gjorde det slutt med meg på. Uansett søtt å tenke tilbake på.
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 13 år og på båttur med en 3 år eldre fyr. Han stakk nærmest tungen ned i halsen på meg og siklet veldig mye.. Tok litt tid før jeg skjønte at kyssing kunne gjøres bedre enn det:)
Libertas Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Var vel en 7-8 år med en kompis. Hadde sett på film at de voksne gjorde det, så jeg skulle lære han hvordan man gjorde det Vi hadde mye kontakt frem til litt over ett år siden.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Første gang var vel med en venninne når vi var typ 13 år, vi var så nysgjerrig på hvordan det egentlig var.. Men et skikkelig kyss fikk jeg vel ikke før jeg var 16 med en gutt jeg ikke har hatt noe mer kontakt med etter den kvelden Anonymous poster hash: ee2d9...ddc
Pixxie Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 8. ende klasse, hadde vært forelska i fyren lenge. Jeg var litt sjenert og hadde ikke gjort det før. Da jeg og venninnene mine skulle hjem fra skolen kom han og en kamerat gående for å si hadet. Der, foran alle, klinte han til og jeg hoppet nesten til da jeg fikk tunga i munnen gikk hjem å spiste is fra boks med bestisen og synes det var såå flaut. Traff han igjen på byen flere år senere - ble et ONS, så jobbet vi sammen en stund etter det igjen😊
Gjest Funky Punk Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Mitt første kyss var når jeg gikk i 5. klasse. Vi gikk sammen hjem etter skolen,og nesten hver dag så satt vi på en bergknaus og pratet før vi gikk hvert til vårt. Plutselig en dag så kysset han meg før han tok sekken og løp hjem Vi var kjærester i 2 uker etter det Har ikke pratet med han på 20 år, minst. Sist gang jeg hørte om han så hadde han drept ei jente og fikk 18 år fengsel. Han slipper ut om et par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå