AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hei Har i 4 år bodd i min samboers hjemby. Har hatt kontakt med svigers jevnlig og alltid følt at jeg har hatt et godt forhold til dem, de er herlige mennesker. Men, jeg kunne fint ha dager jeg helst ønsket og være for meg selv når sambo foreslo og besøke dem, så noen ganger ble jeg hjemme. Så, nå har vi flyttet til min hjemby pga jobb- det er noen timer fra hans hjemby. Jeg flyttet en stund før ham så når vi reiste ned og hentet siste flyttelass skulle vi innom foreldrene hans på veien. Jeg ønsket og gå innom tidligere arbeidsplass fordi jeg elsket den arbeidsplassen, og fordi jeg kommer til og se svigers mye oftere enn jeg får besøkt gamlejobben, da det er flere ting som gjør at de reiser mye til byen vi bor i nå. Vi hadde dårlig tid og jeg tenkte at han kunne gå til svigers mens jeg sa hei til tidligere arbeidsplass. Han hentet meg og da hadde moren lurt på om det var noe galt og om jeg var sur på dem, osvosv fordi jeg "ofte" ikke var med. Jeg fikk hetta fordi jeg er veldig glad i foreldrene hans, så selvom vi ikke hadde tid så ville jeg bort der en tur også da, orker ikke når folk tror det er noe personlig når det overhode ikke er det. Anyways, var innom der en kort tur, og nå når vi bor i denne byen så tenker jeg mye på dette med foreldrene hans og at de oppfatter at jeg ikke liker dem osv.. Søstera bor også her i byen vi flyttet til, så når jeg har hatt avtaler med veninner så har han besøkt søstera noen ganger, redd for at det skal virke som at jeg ikke liker henne også.. Men skal ikke jeg kunne gjøre det jeg vil liksom, har jo aldri sagt eller gjort dem noe.. Næ har det vært et dødsfall i familien, noen jeg aldri har truffet på hans side. Han skal i begravelsen, jeg har jobbehelg og noen viktige avtaler den helgen, som jeg sa til min sambo at jeg kunne ordne slik at jeg kunne være med.. Han sier at jeg ikke behøver det, da jeg ikke hadde noe med vedkommende og gjøre. Selv ønsker jeg og støtte min samboer, mens han sier at dette går helt fint, velger og tro ham på det, men er redd foreldrene skal oppfatte det negativt at jeg ikke er med.. Rotete teit innlegg.. Anonymous poster hash: 0d733...70c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Kan legge til at jeg ikke vet hva jeg lurer på, men jeg har hatt en depresjon en stund, og har lett for og gruble.. Og, jeg har aldri hatt svigers før disse så jeg føler meg litt "grønn"Anonymous poster hash: 0d733...70c
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Du er redd for at alt dette oppfattes som om du ikke liker svigerfamilien din, ikkesant? Vær deg selv, du vet selv hva som er riktig. Det handler om at du viser at du er glad i dem når dere er sammen, ikke når du ikke kan. Det er lett å gå i fellen med å lese andres tanker. At svigerfamilien spør etter deg er bare positivt, de liker sikkert deg også veldig godt. Mannen din kan jo også være litt flink med å fortelle hvorfor du ikke kan bli med neste gang det ikke skulle passe for deg. Inviter dem til en helg sammen med dere hvor dere bor nå? Så setter dere alle av litt tid til å være sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå