Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Hei! Jeg har dårlige og svake negler og er veldig tørr rundt hele neglen. Hva bør jeg gjøre??? Noen gode tips? På forhånd takk!
Nelle Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Stalltips er neglebåndskrem. Masser inn i neglebånd og negler om kvelden før du legger deg (fint å sitte med foran TV'en). Jeg har to favorittmerker, det ene MAVALA neglebåndskrem (en liten tube, hvit med rødt på) lukter litt kraftig, mens den andre (som jeg desverre ikke husker navnet på) lukter mye bedre. Synes sistnevnte er best, jeg sitter på jobb nå og kommer ikke på navnet -skal prøve å huske å sjekke i kveld + legge ut her. Nelle
Nelle Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Absolutte favoritt er: ArtDeco "Nail massage cream". Jeg mener sunne, myke neglebånd er alfa og omega for å få lange pene negler. Et annet tips er å sørge for at du får i deg det du trenger av vitaminer og mineraler. Jeg hadde en periode med veldig skjøre negler for et par måneder siden, de fliste seg og knakk i et sett. For ca. en måned siden tok jeg en skikkelig "sjau" på vitaminer, og kjøpte inn en god del som jeg fikk vite at ville være veldig bra for meg (jeg var hos alternativ behandler ifbm noe annet). De siste ukene har jeg fått veldig sterke, flotte lange negler. Jeg tror nesten ikke jeg har hatt så flotte negler på flere år. Det er nesten så man skulle tro de var fake, helt seriøst. Nelle
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Takk for tips Nelle. Skulle gjerne godt til en som driver med alternative beh.metoder bare for å få vite hvilke vitaminer jeg trenger!! Går det an å spørre hva du var hos??
Nelle Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Du må gjerne spørre, men da vil jeg helst at du sender meg en pm så skal jeg svare deg der. Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå