Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre her som har noen venner/kjenner noen som er i plagsomme forhold som går på bekostning av vennskap?

Jeg har blant annet et søskenbarn som er i et forhold med en jente som konstant ringer og sender melding til han og det er så irriterende... hva de gjør når de er sammen gir jeg blanke i, men sånn som i går han ringte meg og sa han var her (han bor egentlig på andre siden av landet), og spurte om jeg var hjemme så han kunne komme på besøk så kunne vi snakke ilag åsså se på film etterpå... vel, når han kom inn døra her snakket han i telefonen og gav meg bare en klem mens han snakket i telefonen med kjæresten, så sa han "men nå må jeg nesten legge på jeg er kommet fram" ja så la han nå på og satte seg i sofaen og jeg begynte å prate med han, men han svarte ikke fordi han var alt for opptatt med å tekste med kjæresten sin på tlf, så når jeg sa noe til han ble det bare lenge stille så sa han bare "hæ?" gjentatte ganger til jeg ikke orket å snakke mere. så satt jeg på filmen og med en gang filmen begynte ringte kjæresten hans igjen og der satt vi attmed hverandre og jeg prøvde å følge med på filmen samtidig som han ved siden av satt slik:
"Hei... nå ser vi på film.. hva gjør dere a'? åja, hva ser dere på? nei vi ser på en film som heter cube.... nei jeg vet ikke ennå den har akkurat begynt... virker kul da... hva skal dere etterpå?.... okei.... nææi vet ikke riktig om det er noen kjente skuespillere med, har ikke sett noen enda.... jeg savner deg også beste jenta mi.. jada du betyr alt for meg og du er det beste som har skjedd meg det vet du jo... meg og deg for alltid vennen.. elsker deg... snakkes etterpå da.. japp.. hade" ... så rett etter han la på var det rett i tekstinga igjen og etter ca 10 minutter ringte hun igjen og spurte på nytt igjen hvordan er filmen, hvem er med osv.. egentlig ringte hun bare for å sjekke hva han gjorde til en hver tid...
etter filmen sa han det var hyggelig siden vi sees så sjelden.. og jeg satt der bare å ristet på hodet... er det bare meg som er rar eller er det ikke frekt å spørre noen om å komme på besøk til dem.. til søskenbarnet som man så sjelden ser, så sitter han bare der å tekster og snakker med kjæresten i telefonen under hele besøket? Sist han og broren var her spiste vi middag hos farmor og midt under middagen når vi satt liksom 10-12 stykker rundt bordet, måtte han reise seg å gå ut fordi han måtte svare telefonen fordi dama ringte, og han var borte i 20 minutter og vi satt der med desserten å ventet på han...
Da han ringte i går ringte han fra faren hans sin mobil fordi han hadde ikke nummeret mitt lengre på telefonen sin fordi dama hadde slettet alle numrene som hadde jentenavn på telefonen hans... og det fant han seg liksom i...
Altså jeg er i et forhold selv og har vært det i 6 år, men synes det er helt sykt når man ser folk i forhold der dama hele tiden er så innpåsliten og må kontrollere alt og heletiden må ha bekreftelse på alt! når de er her begge to så bruker hun å begynne å spørre midt i stua mens alle hører på "hvor pen synes du jeg er på en skala fra 1 til 10".... "er jeg det beste som har skjedd deg?".... "elsker du meg over alt på jord?"... "betyr jeg alt for deg?".... "hvis jeg var med i en misse-konkurranse hvilken plass hadde jeg fått da?"....
jeg tuller ikke engang.. alle disse spørsmålene har jeg hørt hun har stilt han... åå jeg synes det er så teit.. andre som føler det samme?

Anonymous poster hash: 7c717...89c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Uff, det der er jo helt hårreisende!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...