Gjest gjest1974 Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hva kan man gjøre med tannsmerter? Tannsmerter fra helvete. Jeg har så tannlegeskrekk, men jeg må jo bare gå. Ringte tannklinikk her jeg er på besøk, men tideligste jeg kunne få av time var på Onsdag, men i verste tilfelle vet jeg at tannlegevakt er noe de fleste byer har. ER det noen tips? Oslo
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 I Oslo burde det være mulig å komme inn på tannlegevakta. Er ellers ikke kjent i Oslo, men vil også tro at det er tannleger du kan få en akutt time hos. http://oslotannlegesenter.no/tannlegevakt/ Disse sier også at de er gode på tannlegeskrekk. http://www.sentrumtannlegevakt.no/?gclid=CN39tN6Xor0CFcoLcwodR7sA2w Her er et annet alternativ. Vil anbefale deg å prøve å få time imorra siden vi går mot helg. Anonymous poster hash: a5192...a15
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg ville også fått time i morgen. Jeg fikk akuttime på Tøyen Tannlegesenter, der var de kjempeflinke med tannlegeskrekk, og fikk time på dagen. De var også forholdsvis rimelige. Er et par-tre år siden nå. Tannverk er noe av de verste smertene som finnes (jeg har heller migrene samtidig som jeg føder flerlinger enn å ha skikkelig tannpine igjen), og det eskalerer også ofte heller enn at det gir seg av seg selv. Så få det overstått, og gå helgen i møte uten smerter. Lykke til! Anonymous poster hash: e4cef...62e
Gjest gjest1974 Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Takk for svar, Jeg er i Tønsberg frem til Lørdag morgen, så jeg får se hva jeg får til , det er jo ikke lengre enn 1 times kjøring, for her i byen funker det ikke, billigste jeg fant var 4500 for trekking og bedøvelse
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Takk for svar, Jeg er i Tønsberg frem til Lørdag morgen, så jeg får se hva jeg får til , det er jo ikke lengre enn 1 times kjøring, for her i byen funker det ikke, billigste jeg fant var 4500 for trekking og bedøvelse Hvis du har skikkelig tannverk å hensikt å gå til tannlegen, så ser du ikke på prislappen, men har du sjekka andre steder? Vet at det finnes en i Åsgårdstrand som vistnok er både rimelig og flink. Sjekk også Horten, der er det mange tannleger. Anonymous poster hash: a5192...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå