Gjest Foxx Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei. Skal virkelig ta meg i nakken nå og har aldri vært meg sikker og bestemt på at jeg SKAL ned i vekt. Har kjøpt bikinier til sommeren som er for små, målet er å komme i de. Jeg skal 3 uker til USA om 17 uker, og har sett for meg å prøve å gå ned ca 500 gram i uken, er det ikke det som er mest normalt å ta for seg? Jeg er en utrolig bestemt person, klarer det meste jeg går inn for. Har tatt av 10 kg før på noen måneder for noen år siden, men har gått opp igjen nå og trives overhode ikke med denne vekta jeg har nå. Jeg veier ca 65 kg nå, men trivselsvekt er 55. Er forresten 162 cm høy. Problemene mine er at jeg ikke har peiling på slanking og mat generellt. Når jeg har gått ned tidligere så har jeg bare spist lite og beveget meg mye. Men hvor mange kcal bør jeg innstille meg på å spise hver dag og hvor mange treninger i uken for å gå ned 500 gram hver uke fremover? Blir glad for alle tips og råd, dette skal jeg bare klare og jeg er så utrolig innstilt på å få starte!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Hva er det du sliter med? Anonymous poster hash: 7b059...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Meld deg inn på vektklubb.no, der får du beregnet hvor mye du bør spise, og også forslag til kostholdsplan m.m. Mange anbefaler også Fitnesspal, men det virker som denne generelt oppgir et litt lavt energiinntak og er litt vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: 9b3e3...c4f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Meld deg inn på vektklubb.no, der får du beregnet hvor mye du bør spise, og også forslag til kostholdsplan m.m. Mange anbefaler også Fitnesspal, men det virker som denne generelt oppgir et litt lavt energiinntak og er litt vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: 9b3e3...c4f Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: 7b059...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå