AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Ante ikke hvor jeg skulle poste dette, men siden det handler om familie så tenkte jeg å sette den her. Har flyttet hjemme fra for en god stund siden, men er nå hjemme på besøk hos foreldrene mine. Jeg skulle låne litt tobakk til å rulle meg en sigg(og jeg har alltid gjort dette tidligere, har hatt lov siden de visste at jeg røykte) Men da jeg var der de alltid har hatt tingene så jeg så masse pakker med masse rart, tomme røykpakker med små poser med noe inni, luktet på dette og det er iallfall ikke vanlig tobakk eller den tobakken jeg/de alltid har brukt. Det første som slo meg var jo hasj, mtp. måten de var innpakket og alt mulig og dette var inni flere tomme røykpakker. Jeg har har aldri luktet/prøvd hasj så jeg vet jo om det er dette. Men noe jeg også fant inni en annen pakke, var noen gjennomsiktige kapsler inni samme type pose gjemt oppi tomme røykpakker, det var gjennomsiktige kapsler med noe hvitt i bunnen, så nesten ut som noe sukker greie nedi. Noen som har peiling på hva dette er? Anonymous poster hash: 2e214...c59
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Narkotika sikkert. Anonymous poster hash: d4538...a33
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 NarkotikaAnonymous poster hash: e14ac...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå