AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Fortell:) Min kjæreste er ikke så flink å skrive meldinger. Når vi først er sammen viser han kjærlighet ved å vise det med kroppsspråket og han sier ofte han han elsker meg. Innimellom forteller han hvor fin og hvor god jeg er. Jeg er vant til å få mye mer bekreftelse i tidligere forhold. Jeg kjenner at jeg innimellom blir veldig usikker, men samtidig stoler jeg på at han sier at han vil ha meg. Savner mer handlinger. Jeg har tatt opp dette en del ganger så føler ikke at jeg kan mase mer om det.Anonymous poster hash: 248e7...dd0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Synes du er heldig. Min viser ingenting. Sier ingenting. Anonymous poster hash: 07505...e49
Chia Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Får masse kyss og kos hver dag, han sier han elsker meg flere ganger om dagen. Han skriver koslig natta meldinger når han er bortreist. Han gir meg gaver og blomster. Og han er veldig støttende med ting jeg driver med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Blir trist av å lese om dere som ikke får noen bekreftelser. Har sett flere her inne sagt dette. En ting er at vi alle har ulike måter å vise kjærlighet på, men noe må man få igjen. Til deg som sier at han er støttende i det som dreier seg om deg? Husker han på ting du skal? Stiller han spm og føler du deg sett i det meste som dreier seg om deg og ditt liv? Venniner sier at de fleste menn tenker ikke over ting slik som oss damer. Selv om de ikke gir lyd fra seg betyr det ikke at følelsene er like sterke. Jeg jobber med meg selv med å ikke forvente for mye, men er ofte trist pga kjæresten sjelden tar kontakt. Det skal sies at han er ganske travel og vi sees ikke så ofte pga dette.Anonymous poster hash: 248e7...dd0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Jeg tror ikke alle menn er så flinke til å uttrykke sin kjærlighet verbalt og via handling. Og i noen tilfeller gjør de ting for oss som i deres øyne er å vise kjærlighet, som vi kvinner kanskje ikke oppfatter som det. Men det betyr ikke at nødvendigvis at det ikke er kjærlighet. Eller? Anonymous poster hash: 6c346...440
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Tror det ligger mye i det du skriver. For vår del blir det ekstra vanskelig pga vi har for lite tid sammen. Jeg må nok bare slå meg til ro med det han faktisk viser de gangene han viser det. Ellers kommer jeg til å skremme han bort med å forvente for mye av han. Vi er begge over 30 og har vært gift før. Har vært sammen med menn som har vært veldig flinke å vise følelser, men også de som er dårlig på det. Selv om eksmannen var dårlig på å uttrykke seg verbalt, så følte jeg meg elsket pga handlingene.Anonymous poster hash: 248e7...dd0
Gjest Tamsi Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Han holder alltid rundt meg om natten, og snur seg etter meg i søvne. Det synes jeg er så herlig Han sier det, han kysser meg i pannen, i nakken, på munnen, han smiler med øynene, han sier det igjen, han holder meg alltid i hånden når vi går, ser film o.l, han viser det på måter jeg ikke engang oppfatter. Selv når han ikke sier det, vet jeg alltid at han mener det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Smelt. Fantastisk å høre:)Anonymous poster hash: 248e7...dd0
following_angels Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Min er ikke sånn som sender lange meldinger hvor han forteller hvor mye han elsker meg. Men han viser det ved å alltid være stabil og sikker, og begynner aldri å tvile på oss. Han sier alltid at han elsker meg, selv når vi krangler, og selv når jeg ikke sier det tilbake, og han sier ofte hvor glad han er i meg, at jeg er fin, fantastisk, best osv. Dessuten bruker han kjælenavn på meg og gjør ting for meg, som å massere føttene mine, masere ryggen, la meg skvise kvisene hans (han liker ikke det så godt xD ), tilby seg å hjelpe meg med ting, høre på meg osv. Sånne ting gjør han i hverdagen, og han gir meg ofte komplimenter. Dessuten ser jeg det i måten han ser meg i øynene før vi kysser ^_^
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Avslutter alle telefonsamtaler med "elsker deg". Selv etter 10 år sammen og gift i 6 av de. Nattakyss og kyss når han står opp midt på natta for å dra på jobb. Kroppsspråket. BlikkAnonymous poster hash: 6e342...cde
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Han kaller meg daglig gojenta, det beste som finnes og andre kosenavn også sier han at han elsker meg eller er glad i meg nesten hver dag. Også tar han mye på meg og klemmer meg flere ganger om dagen. Får også blomster innimellom og ganske dyre gaver til jul og bursdager. Er ganske bortskjemt.
Gjest Heartbeat Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Han sier han elsker meg hver dag, ofte flere ganger, sender koselige meldinger, er kosete og god mot meg. Kommer med søte små gaver og blomster. Gir meg komplimenter hele tiden . Jeg har det som plommen i egget 1
elvital Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Han sier han elsker meg og at jeg er viktig for han osv, ofte flere ganger om dagen. Gir komplimenter. Leier nesten alltid hender om vi er ute, åpner dører/er gentlemann/masserer/lager mat etter å ha jobba og trent hele dagen/vet ikke hva godt han kan gjør for meg. Blikkene han sender meg-særlig om vi er sammen med noen venner og snakker med hver våre folk. Klemmer meg uansett hvor vi er... Kunne fortsatt i det uendelige tror jeg
Gjest Nightwich Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Han sier han elsker meg, at jeg er verdens beste kjæreste. Han gir meg komplimenter og finner alltid hånden min når vi går tur eller handler. Han masserer vonde jobbemuskler med olje. Han lager middager til meg og tenner lys og setter på god musikk. Han kommer bak meg når jeg driver med noe, kysser meg og holder rundt meg og koseklår (favoritten min ) og han venter alltid med varme og kosete armer når jeg har frosset meg en tur på toalettet om natta ♡♡♡♡ Jeg elsker han utrolig høyt
Tanuki Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Samboer/mannen min er veldig flink til å vise sin kjærlighet for meg. Vi er vel begge flinke til å vise at vi elsker hverandre. Holder hender når vi går ute, og mens vi ser på film, eller i senga etc. Elsker at han alltid vill kysse å holde rundt meg når vi skal sove *^_^* Er han ute med venner, så vil han alltid ha meg med, og/eller at jeg skal hente ham. Dessuten sender han alltid meldinger om at han savner meg og elsker meg. Og hver dag får jeg høre at han elsker meg og syns han er heldig som er sammen med meg:) Syns jeg er heldig som har ham, han er alltid støttende og bryr seg om hva jeg mener.
Nanami Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Han kaller meg jenta si, sier han er glad i meg hver dag, tuller om at jeg er kona hans og kaller hunden vår barnet vårt, ligger i sofaen og stryker meg i hodet hver kveld, snakker om fremtiden med meg, holder rundt meg hver natt, trøster meg om jeg har mareritt, holder meg i hånda når vi er ute, er ikke redd for å vise verden at jeg er kjæresten hans og han er min, sender meg søte meldinger og morsomme snaps når vi ikke er sammen. Årh, alle sånne småting gjør at jeg er så uendelig glad i han. Edit: og uansett hade-kyss før jobb. Uansett hvor dårlig tid han har, uansett hvor dårlig ånde jeg har og uansett om vi har kranglet. <3 Endret 21. mars 2014 av Pompom
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Så fantastisk alle har det! Blir så misunnelig. Skulle ønske han gjorde alt det mot meg. For å være ærlig, gjør han ikke stort.. Han kysser meg, ja. Men det er alltid jeg som må ta insiativ. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg på en måte, JEG må alltid starte kosen.. åh gud, jeg er så lei. Jeg vil ha en kjæreste som er god, omtenksom og kjærlig. Jeg tenker mye på å gjøre det slutt siden jeg syns jeg fortjener bedre. Men tør liksom ikke. Det må da finnes bedre mannfolk der ute, og det har jo alle dere bevist. Anonymous poster hash: 21f92...37e
Gjest Funky Punk Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Han tar mye på meg, forteller meg at han elsker meg, viser at han elsker meg I tillegg så gjør han sitt ytterste for å hele tiden passe på at jeg har det som trengs.
radioactive Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 Han er veldig flink til å vise at han setter pris på meg, jeg har innsett hvor godt det gjør å høre at han er glad i meg. Han pleier å sende en melding, kjøpe noe godt til kveldsmat, spør om hvordan min dag er og er interessert i min hverdag, tar seg tid til å høre på meg, kjører/henter meg om jeg trenger det. Hei- og hade-kyss. Og at jeg alltid sovner i armkroken hans aah, kjærligheten dere!
ariel93 Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Samboeren min er verdens kjekkeste!! han har hatt problemer med å vise følelser og spesielt blant andre mennesker i begynnelsen av forholdet. Men etter at jeg har klaget, blitt lei meg og sagt at jeg ikke føler meg noe verdsatt flere ganger så har det etter hvert gått over. Nå er han kjempekosete heletiden, elsker og ta på meg, kysse meg og kose med meg både når vi er med andre og alene. Vi holder rundt hverandre hele natten, og jeg får hadenuss hver morgen når han reiser på jobb. Vi sender som regel alltid mld med hverandre når vi ikke er sammen, og han spørr alltid om jeg vil være med hvis det er noe han skal Vi savner hverandre med engang vi er borte fra hverandre, og vi er alltid obs på å fortelle hverande at vi elsker den andre, såfort det er krangling. Han sier jeg er finest i verden, og at jeg er alt for han. Vi elsker hverandre veldig masse, og til tross for at begge enda er i 20 årene så er jeg så sikker på at dette er mannen jeg vil gifte meg med, å bli gammel med <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå