AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Til dere som jogger for å holde dere iform, hvor langt eller hvor lenge jogger dere for å se resultat? Og gikk det lang tid fra dere startet til resultatet begynte å vises?Anonymous poster hash: 5f574...c1b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Skulle sefølgelig stå *dere som jogger* å ikke *dere dom jogger*... ;p TS Til dere som jogger for å holde dere iform, hvor langt eller hvor lenge jogger dere for å se resultat? Og gikk det lang tid fra dere startet til resultatet begynte å vises?Anonymous poster hash: 5f574...c1b Anonymous poster hash: 5f574...c1b
Proppen Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg har alltid løpt/jogget men i fjor vår begynte jeg med lengre distanser og oftere. Det tok absolutt ikke lang tid før resultatene ble synlige - jeg vil faktisk si at du vil se det etter en uke. Jeg jogger ca 4-5 ganger i uken, aldri kortere enn 5 km eller lengre enn 15km, men et sted midt i mellom. For meg så fungerer et moderat tempo der kroppen får jobbe stabilt og jevnt. Løping er en fantastisk form for trening, spesielt nå som våren er her. God tur!!
Engel Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hva mener du med å se resultater? I bedre kondisjon eller i bedre kropp? Bedring i kondisjonen kan komme veldig raskt om man ellers er utrent, mens det kan ta litt lengre tid før det vises på kroppen. Lengden på øktene varierer, jeg løper alt fra 4-12 km, avhengig av om jeg løper intervaller eller "langkjøring". Variasjon er gjerne det beste for å få resultater.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Jeg gikk fra utrent sofapotet til å løpe fire ganger i uken. JEg merket veldig raskt fremgang i kondisen, men det tok nærmere et halvt år før jeg fikk løperkropp, selv om jeg gikk ned jevnt. Anonymous poster hash: ebc0b...0f9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Dere som så forskjell på kroppen, endret dere kostholdet i tillegg da, eller bare spiste som normalt? Anonymous poster hash: eb8f4...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå