Gå til innhold

dere dom jogger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som jogger for å holde dere iform, hvor langt eller hvor lenge jogger dere for å se resultat? Og gikk det lang tid fra dere startet til resultatet begynte å vises?

Anonymous poster hash: 5f574...c1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle sefølgelig stå *dere som jogger* å ikke *dere dom jogger*... ;p

TS

Til dere som jogger for å holde dere iform, hvor langt eller hvor lenge jogger dere for å se resultat? Og gikk det lang tid fra dere startet til resultatet begynte å vises?

Skrevet

Hei!

Jeg har alltid løpt/jogget men i fjor vår begynte jeg med lengre distanser og oftere. Det tok absolutt ikke lang tid før resultatene ble synlige - jeg vil faktisk si at du vil se det etter en uke. Jeg jogger ca 4-5 ganger i uken, aldri kortere enn 5 km eller lengre enn 15km, men et sted midt i mellom. For meg så fungerer et moderat tempo der kroppen får jobbe stabilt og jevnt. Løping er en fantastisk form for trening, spesielt nå som våren er her. God tur!! :biggrin:

Skrevet

Hva mener du med å se resultater? I bedre kondisjon eller i bedre kropp? Bedring i kondisjonen kan komme veldig raskt om man ellers er utrent, mens det kan ta litt lengre tid før det vises på kroppen.

Lengden på øktene varierer, jeg løper alt fra 4-12 km, avhengig av om jeg løper intervaller eller "langkjøring". Variasjon er gjerne det beste for å få resultater.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra utrent sofapotet til å løpe fire ganger i uken. JEg merket veldig raskt fremgang i kondisen, men det tok nærmere et halvt år før jeg fikk løperkropp, selv om jeg gikk ned jevnt.

Anonymous poster hash: ebc0b...0f9
AnonymBruker
Skrevet

Dere som så forskjell på kroppen, endret dere kostholdet i tillegg da, eller bare spiste som normalt?

Anonymous poster hash: eb8f4...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...