AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Har dere forlovelsesring? Begge to eller bare en av dere? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvor mye er vanlig å bruke på en ring? Hvordan ser din/deres ut? Anonymous poster hash: 08942...793
Gjest Daenerys Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Her er det bare jeg som bruker forlovelsesring. Min er en einsteins diamant-ring med hvitt gull rundt. Vet ikke hvor mye det er vanlig å bruke på ring
Birdo Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har forlovelsesring, men ikke gubben da han hater ringer Men det plager ikke meg, da vi begge syns giftering er et viktigere symbol enn forlovelsesring. Hehe Fikk en helt enkel gullring når han fridde, men hadde allerede en diamantring av hvitt gull som vi bestemte oss for å bruke istede, ikke fordi jeg ikke liker den andre men fordi alle bare regnet med at diamantringen var forlovelsesring Ifølge mange her inne så skal man bruke flere titals tusen på ring, hvis ikke så elsker ikke mannen deg, men det er helt tåpelig syns nå jeg Gullringen min kostet 1000,- å diamantringen kostet 2000,-
skruf Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Vi bruker de samme ringene. Kjøpte gullringer til oss begge til forlovelse, og har de samme nå etter bryllupet. Graverte inn både forlovelse og bryllupsdag. Helt enkle, brede gullringer, uten for mye fiksfaks:)
*Frida* Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Me har ikkje forlovelsesringar. Det er vel først i dei seinare år at 'friarring' er brukt her i Norge, og i alle fall at mannen har forlovelsesring. Me skal kjøpe gifteringar nå til bryllupet, og det blir nok klassiske glatte gullringar.
Kardinal Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Begge har like forlovelseringer. Helt enkle uten noe dilldall i hvitt gull. Begge to har fordi det var det som var mest naturlig syns vi. Vi brukte rundtom 4000 tror jeg det var. Er jo mange år siden nå så husker ikke helt. Bruker nok de samme ringene til bryllupet/etter bryllupet. Må nok sendes inn til rema da og gravering med ny dato på 1
Gjest Naria Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Vi ønsket i utgangspunktet at begge skulle ha forlovelsesring som senere ville blitt giftering etter bryllupet, men vi fant aldri noen ringer vi likte så det ble aldri sånn. Nå er det snaut fire måneder til vi gifter oss, så nå bør vi få fart på oss og finne noe til bryllupsdagen om ikke annet.
Babi Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Hei! Har dere forlovelsesring? Begge to eller bare en av dere? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvor mye er vanlig å bruke på en ring? Hvordan ser din/deres ut? Anonymous poster hash: 08942...793 Vi har tittet en del men har hatt dårlig økonomi pga store utgifter til flytting, dobbel husleie, innkjøp av nye ting (leiligheten var helt umøblert - manglet selv hvitevarer da vi flyttet inn) så har rett og slett ikke hatt råd. Har vært forlovet siden desember men vi prioriterer å kjøpe ringer så snart vi får romsligere økonomi
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har frierring, forlovelsesring og giftering. Går med alle tre. Mannen min har forlovelsesring og giftering men går bare med gifteringen. Anonymous poster hash: b5992...d63
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 En ring hver på dagen vi giftet oss. Synes generelt at "forlovelse" er en litt unødvendig greie.Anonymous poster hash: f0269...b07
maid Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Min ring er fra Thune, kostet rundt 20-30 000. Vet dette er dyr ring, men vi har valgt å bruke forlovelsesringene som gifteringer også, siden man oftest bare legger vekk forlovelsesringen uansett :-) Ringen min er lik Fotballfrue sin hvis noen har sett den :-)
Verpus Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Vi kjøpte to enkle gullringer i gult gull med navnene inni som forlovelsesringer som vi også skal bruke som gifteringer, også har jeg blitt lovet en diamantring når vi gifter oss. Syns det er litt stas jeg da Kommer nok bare til å sende ringene inn før bryllupet for rens og for å gravere inn dato i tillegg. Valgte å ikke kjøpe så dyre ringer nå, siden vi er studenter, i tillegg til at han gjerne ville ha ring han også. Brukte 6500 på begge to. Hadde vi hatt bedre råd, hadde vi kanskje brukt litt mer. Tviler på at jeg kommer til å bruke noe stort mer enn 10 000 kanskje på diamantringen da. Er da tross alt bare en ring.
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Vi kjøpte helt enkle gullringer ved forlovelse og brukte disse når vi giftet oss også. Jeg hater egentlig ringer, men den enkle gifte ringen har jeg klart og venne meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå