Gjest Vega Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Lilleulv er begynt å flasse igjen. Han spiser samme type fôr - men det er varmere i været, og han trives ikke i varmen. Hva gjør eieren? (han er ikke hos meg nå, men hjemme...) Eieren tenkte bade han - i ren grønnsåpevann og se om det hjelper. Andre som har noen tips? (det er lenge siden han har badet nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Grønnsåpevann er ikke det beste for tørr hud. Vi har kjøpt sjampo i dyrebutikken - og balsam nå. Skal på utstilling til helga og hunden flasser alltid flere dager etter grønnsåpebad. Bare den ene tror jeg (han er svart, den andre gul og da synes ikke flass så godt). Men det er helt vanlig at hunder flasser mer når det blir varmt, de stresser eller de røyter mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. juni 2004 #3 Del Skrevet 3. juni 2004 Vofsen vår flasser når det er røytetid. Dvs. jeg vet ikke om det er flass, men heller hårsekker eller noe sånt. Helt normalt på denne tiden av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #4 Del Skrevet 3. juni 2004 Hunden vår flasser også litt nå, men han elsker varmen og sola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 4. juni 2004 #5 Del Skrevet 4. juni 2004 Dersom hunden er tørr i huden, kan det hjelpe å gi litt matolje med maten et par ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juni 2004 #6 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for beroligende svar. Skal overbringe rådene til Lilleulvs eier. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå