AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Noen som har erfaring med begge deler? Hva gir finest resultat? Anonymous poster hash: 8f249...295
mformarte Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Har prøvd begge deler, og det ble med den ene gangen når det gjelder Restylane. Varte kun i to måneder hos meg.. Juverem har jeg sverget til en stund nå, og jeg trenger bare påfyll 1-2 ganger i året. Dette er sikkert individuelt, men jeg ville har startet med Juvederm og sett hvordan effekten er
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Likt resultat. Folk sier at Juvederm holder lenger enn Restylane, noe som er bra hvis du er fornøyd med resultatet. Hvis ikke, er det jo litt leit.. Men i starten forsvinner det ganske fort uansett. Vi snakker kanskje noen uker/1 måned. Anonymous poster hash: df9f3...2bf
mformarte Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Likt resultat. Folk sier at Juvederm holder lenger enn Restylane, noe som er bra hvis du er fornøyd med resultatet. Hvis ikke, er det jo litt leit.. Men i starten forsvinner det ganske fort uansett. Vi snakker kanskje noen uker/1 måned. Anonymous poster hash: df9f3...2bf Forsvinner ganske fort? Leppene blir jo ikke plutselig mindre etter noen uker eller én måned. Hevelsen går ned, ja, men leppene beholder fortsatt volum.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Forsvinner ganske fort? Leppene blir jo ikke plutselig mindre etter noen uker eller én måned. Hevelsen går ned, ja, men leppene beholder fortsatt volum. Skjønner hva du mener, men nei, det vil gå ut etter hvert, fullstendig. Det sier også behandlere. Etter hvert når man har tatt det flere ganger, vil det sitte i myyye lenger. Det kan jeg bekrefte. Klemte på leppene mine etter 1-2 mnd, de var som normale igjen. Nå trenger jeg kun å fylle på 0,5 ml 1-2 ggr i året. Anonymous poster hash: df9f3...2bf
mformarte Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Skjønner hva du mener, men nei, det vil gå ut etter hvert, fullstendig. Det sier også behandlere. Etter hvert når man har tatt det flere ganger, vil det sitte i myyye lenger. Det kan jeg bekrefte. Klemte på leppene mine etter 1-2 mnd, de var som normale igjen. Nå trenger jeg kun å fylle på 0,5 ml 1-2 ggr i året. Anonymous poster hash: df9f3...2bf Selvfølgelig vil det forsvinne langsomt etterhvert, men ikke på noen uker, sjeldent måneder. Restylane har en tendens til å forsvinne raskere enn Juvederm, men det er ikke slik at du kan klemme på de for å "få på plass de normale leppene"..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tar juvuderm ca to ganger i året. Tar under øyne, litt i kinn og under munnvikene for å løfte dem. Jeg er veldig fornøyd med juvuderm, men har ikke prøvd restylane. Kommer til å holde meg til juvuderm :-)Anonymous poster hash: 6e503...0c7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Er Juvederm noe man kan bruke på lepperynker?? Eller vil det bare gi en bulk på leppekanten?? Anonymous poster hash: 3c8eb...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå