Gjest Kv84 Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hele livet har jeg gått og ventet på at store ting skal skje, men det kommer jo så sjeldent. Har dere også sånn at dere synes hverdagen går i hverandre og blir fort veldig glemt og så føler dere at det er så mye mer som burde skje? Store ting for Norge.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Hva mener du? Anonymous poster hash: 70651...12c
Gjest Kv84 Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Hva mener du? Anonymous poster hash: 70651...12c Bare fatter ikke at det ikke skjer store ting. Det må jo være noe nytt man finner ut av.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Bare fatter ikke at det ikke skjer store ting. Det må jo være noe nytt man finner ut av. Synes Norge er et veldig bra land, vi har det så utrolig godt, og fantastiske inntekter, jeg håper ting holder seg stabilt lenge. Anonymous poster hash: 70651...12c
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Mange ting du skriver er utrolig skremmende, Kv84. Jeg tør ikke tenke på hva du mener med "stort for Norge".
Gjest Kv84 Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 At vi gjør en ny oppdagelse fra gamle dager i jorda, noen ting som er brukt for mange år siden, eller en skatt som gir svar på ting man lurte på for mange år siden eller hva med at vi får en stor sanger som Kurt Nilsen, eller hva med at man finner ut store ting som gjør det lettere å leve, noen nye medisiner som hjelper, eller kanskje man oppdager noe stort som får en til å skjønne hvorfor en lever, eller hvordan et menneske kan få det bedre, at det er små eller store ting som hjelper en bedre, at livet føles som en lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå