AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg trenger noe nytt å se på!! Jeg er fullstendig oppdatert på Orange is the new black, House of cards, Dexter, Bates Motel, Supernatural, The Walking Dead, American Horror Story, Revenge, Hell on Wheels, The Following og siste nå, Hannibal. True Blood prøvde jeg meg på, men det var helt grusomt. Jeg fikser heller ikke fantasy noe særlig. Overnaturlig er greit, men når alle ser ut som nisser og gnomer og løper rundt i sære kostymer, eller ute i rommet, neitakk. Heroes var gøy en stund, men ga opp til slutt. Noen som har tips?Anonymous poster hash: a6096...24d
Gjest Fjotten Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Paradise Hotel vil nok falle i smak hos deg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Fringe, Homeland, Battlestar Galactica. Anonymous poster hash: 51a1a...a7c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Breaking Bad, naturligvis. Det var enda en jeg glemte å nevne Samt the Shield, nip/tuck og sikkert andre Anonymous poster hash: a6096...24d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Vi på Saltkråkan? Anonymous poster hash: 32040...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Det er mange serier der ute som ikke får så mye mediaomtale, men som er veldig bra. - White Collar - Leverage - Bones - Hustle (den britiske versjonen) Så har du miniseriene The Pillars of the Earth og oppfølgeren World without end. En serie som også var ganske bra var "Men in Trees". Var vel bare 2 sesonger av denne serien som vel må kalles for en romantisk komedie. For øvrig ser det jo ut som om du ikke har tid til noe annet enn å se på serier når jeg ser den lista du ramser opp Anonymous poster hash: 27415...8b4
gohege Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Breaking bad! Jeg liker også spin-opp serien til The vampire diaries - The originals, bedre enn true blod. Men så er jeg en håpløs romantikker når det kommer til serier/filmer/bøker også da The wikings og Under the Dome er også bra. Endret 20. mars 2014 av gohege
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Dexter Twin Peaks Anonymous poster hash: 32040...5c4
iev Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Ghost Adventures, Lost Girl.. Akkurat begynt å se Covert Affairs og Prisoners Wives.The Big Bang Theory er jo bare fantastisk! Ellers har jeg gått tilbake til tegnefilm serier som "Hey Arnold!" og "Rugrats" som jeg likte når jeg var liten. Endret 24. mars 2014 av iev
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Grimm om du liker Supernatural. Litt av samme greia føler jeg. Siden du nevner Revenge så nevner jeg Pretty Little Liars + Mistresses (kommer ut en komplett sesong av den i USA). Anbefaler Community for moroserie. Gilmore Girls er min favoritt "jenteserie". Som også er ferdig, så man slipper å sukke tungt og vente på neste episode når man er ferdig.. Det samme gjelder disse tre: Anbefaler også Firefly, Doll House og Buffy (ja, faktisk) om du liker Joss Whedon sin stil og tendens til revolverdialog med vittige underliggende meninger... Battlestar Galactica om du er litt sci fi-buff. Men de første par episodene kan være litt tunge for å komme seg inn i universet. Men det er defintivt verdt det. Anonymous poster hash: 394a8...a6d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Åh! Glemte en kul serie. Som også er ute på Netflix. Skins. (Britisk serie). Den er mørk, morsom og jeg har både flirt og grini av den serien. Anonymous poster hash: 394a8...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 The Office (US)! Sykt morsom serie :D Anonymous poster hash: 6e0d0...cf0
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Jeg trenger noe nytt å se på!! Jeg er fullstendig oppdatert på Orange is the new black, House of cards, Dexter, Bates Motel, Supernatural, The Walking Dead, American Horror Story, Revenge, Hell on Wheels, The Following og siste nå, Hannibal. True Blood prøvde jeg meg på, men det var helt grusomt. Jeg fikser heller ikke fantasy noe særlig. Overnaturlig er greit, men når alle ser ut som nisser og gnomer og løper rundt i sære kostymer, eller ute i rommet, neitakk. Heroes var gøy en stund, men ga opp til slutt. Noen som har tips?Anonymous poster hash: a6096...24d Sons of Anarchy? Anonymous poster hash: 394a8...a6d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Lost, smallville, 24, frusterte fruer og simpsons anbefaler jeg:) Paradise Hotel vil nok falle i smak hos deg. Jeg antar det var sarkastisk ment? Anonymous poster hash: 7ee1d...845
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Lost og Breaking Bad. Community, Modern family, How i met your mother, Big bang theory for humor, The Originals er ganske spennende - overnaturlige men uten nisser, gnomer og tull. House er også ganske genialt. Anonymous poster hash: db2c4...7e4
Gjest Blomst83 Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Army wives The Mentalist Bones Castle Rizzoli and Iles Body of proof Unforgettable Special victim unit Crossing Jordan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå