Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de Beat hodetelefonene bedre enn Koss? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke Koss-hodetelefoner tenker du på? Hvis du tenker på de der standard som veldig mange har, så ber jeg deg om å styre unna. Alle andre rundt deg kan høre hva du hører på, ikke er lyden noe bra.

Du bør nesten spesifisere hvilke Koss og hvilke Beats-hodetelefoner du tenker på.

Skrevet (endret)

Hvilke Koss-hodetelefoner tenker du på? Hvis du tenker på de der standard som veldig mange har, så ber jeg deg om å styre unna. Alle andre rundt deg kan høre hva du hører på, ikke er lyden noe bra.

Du bør nesten spesifisere hvilke Koss og hvilke Beats-hodetelefoner du tenker på.

Ja, er de standard Koss hodetelefonene som jeg bruker nå og har brukt i flere år. Og lurer på å kjøpe de Beat som gikk som reklame hundre ganger med Lady Gaga sin siste låt. Endret av Kv84
Skrevet

Har selv alltid brukt Koss Portapro og vært veldig fornøyd, men det stemmer vel at de ikke er helt lydtette. Kommer vel også an på hvor høyt du vil ha det, da :)

• Liker 1
Skrevet

Har selv alltid brukt Koss Portapro og vært veldig fornøyd, men det stemmer vel at de ikke er helt lydtette. Kommer vel også an på hvor høyt du vil ha det, da :)

Må ha de relativt høyt, har fått dårligere hørsel av høy musikk kanskje :(

Skrevet (endret)

Beat er typisk merkevare hvor du betaler mye for Beat-logoen. Headsettet dobles sikkert i pris bare ved at logoen settes på. Relativt gode headsett, men ikke verdt pengene. Må du sette lyden høyt så styr unna Koss, holder ikke unna bakgrunnstøy for to øre, slik at du må sette opp lyden en god del bare du sitter f.eks på en buss.

Endret av meh
  • Liker 1
Skrevet

Beat er typisk merkevare hvor du betaler mye for Beat-logoen. Headsettet dobles sikkert i pris bare ved at logoen settes på. Relativt gode headsett, men ikke verdt pengene. Må du sette lyden høyt så styr unna Koss, holder ikke unna bakgrunnstøy for to øre, slik at du må sette opp lyden en god del bare du sitter f.eks på en buss.

Noe som er UTROLIG irriterende for de rundt deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koss er ikke noe særlig på lydkvaliteten, synes jeg. Og folk som går rundt med kjempehøyt volum på dem er noe så sinnssykt irriterende! Om du må ha på høyt, så kjøp deg heller noe lydisolerende. Av hensyn til resten av verden.

Anonymous poster hash: 89da4...ba4
Skrevet

Noe som er UTROLIG irriterende for de rundt deg.

Indeed :P Koss-brukere er jo notoriske for nettopp dette.

Skrevet

Koss er ikke noe særlig på lydkvaliteten, synes jeg. Og folk som går rundt med kjempehøyt volum på dem er noe så sinnssykt irriterende! Om du må ha på høyt, så kjøp deg heller noe lydisolerende. Av hensyn til resten av verden. Anonymous poster hash: 89da4...ba4

Jeg går aldri med de ute, må ha oversikt over hva som skjer rundt meg. Jeg bruker de bare når jeg er hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om det er bedre bass på de Beat som var på reklamen?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sennheiser er rimelige OG gode. I tillegg er de noe av det mest komfortable jeg har brukt, både innen in-ear og av store headphones. Har prøvd Beats, og er enig i at du stort sett betaler for å fronte en logo.

Skrevet

Bowers & Wilkins synes jeg er veldig bra :)

• Liker 1
Skrevet

Bose er det beste jeg har prøvd. :hjerte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...