Gå til innhold

Hvordan er Ellos-klær i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bestille litt klær fra Ellos, men så kikket jeg på størrelsesguiden og hvis jeg følger målene de oppgir havner jeg tre størrelser over den jeg vanligvis bruker. Er Ellos-klær mindre enn klær fra de vanlige kjedebutikkene? Skal jeg velge den størrelsen jeg vanligvis bruker eller den størrelsen jeg kommer fram til ut fra målene?

Anonymous poster hash: 173b4...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på kjeden... Jeg synes det varierer veldig på Ellosklærne. Ellos sine egne merker er ofte store, men alle de andre er små eller normale.

Skrevet

Erfaringen min er at klær fra Ellos er en god del større, så jeg kan ikke handle der..

Skrevet

Størrelsene varierer fra merke til merke, men jeg synes Ellos egne klær er veldig store i størrelsen.

Skrevet

Jeg synes også at de er store i størrelsen, hvertfall det jeg har handlet der. :-)

Skrevet

Er en stund siden jeg handlet derfra, men da husker jeg at noe var ganske stort for str mens noe var veldig lite. Så jeg var ikke helt fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke de er så fryktelig store, jeg da. Jeg har normalt 38/40 i størrelse. Har nok flere klær i 38 fra Ellos enn fra andre steder, men har aldri måttet kjøpe noe mindre.

Det er ofte veldig kjekt å sjekke kommentarene på de ulike plaggene (om det er noen), da kommer det ofte frem om noe er stort eller lite i størrelsen.

Anonymous poster hash: 28cc0...876
AnonymBruker
Skrevet

Problemet mitt med klær fra Ellos, isåfall fra Ellos egne merker, er at fasongen på mange plagg er merkelig. En tights jeg kjøpte er for eksempel kjempetrang i leggene og veldig vid i livet, og da er det jaggu vanskelig å vite om det hadde vært bedre å bestille en størrelse større eller mindre.

Anonymous poster hash: b6e88...242
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bestille litt klær fra Ellos, men så kikket jeg på størrelsesguiden og hvis jeg følger målene de oppgir havner jeg tre størrelser over den jeg vanligvis bruker. Er Ellos-klær mindre enn klær fra de vanlige kjedebutikkene? Skal jeg velge den størrelsen jeg vanligvis bruker eller den størrelsen jeg kommer fram til ut fra målene?

Anonymous poster hash: 173b4...8f5

Jeg har noen få overdeler derfra. Pleier å ha XS eller 34 i vanlige norske butikker og bestiller det samme på nettet. Har aldri bommet :P Du kan jo prøve å bestille samme størrelse som du pleier å ha ellers og se. I verste fall må du returnere.

Skrevet

Bestilte klær derfra en gang for lenge siden, og det ble også siste gang.

Alt var for stort (var fra forskjellige merker, men Ellos eget merke var minst to str for stort) samt dårlig kvalitet! Klærne nuppet og mistet formen etter kort tid og en strikkekjole ble skikkelig stygg etter én vask.

AnonymBruker
Skrevet

Mange av klærne på ellos er gigantiske i størrelsen. Jeg som til vanlig bruker s måtte ha handlet i xxs for at det skulle passet. Kjøpte en gang en topp i str M og tenkte at det ikke kunne vært så ille, toppen tilsvarte omtrent str L.

Anonymous poster hash: 88bfa...5bc
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å se på annmeldelsene, så går det bra :)

Anonymous poster hash: f8a61...3b7
Skrevet

Mange av klærne på ellos er gigantiske i størrelsen. Jeg som til vanlig bruker s måtte ha handlet i xxs for at det skulle passet. Kjøpte en gang en topp i str M og tenkte at det ikke kunne vært så ille, toppen tilsvarte omtrent str L.

Anonymous poster hash: 88bfa...5bc

Samme synes jeg.

Det er et par butikker jeg aldri kan kjøpe noe hos, Lindex har jeg alltid ment har vært en av værstingene da jeg føler de ikke har xs i sortimentet, joda riktignok i teorien men aldri i praksis og da er det fryktelig lite vits at det står xs når klærne tilsvarer m.

Men det var før jeg prøvde Ellos..

Str xs skulle de jo bare omdøpt til str medium minst for det var jo det det var, gensere ble til burkaer jeg kunne tullet meg inn i to ganger. Kjipt at klesstørrelsen er så underlig ulik fra kjede til kjede og merke til merke.

Skrevet

De er ofte store i str i tillegg til å ha stygg passform.

AnonymBruker
Skrevet

Ellos sine egne (Ellos Basic osv) pleier jeg å bestille i en str mindre enn jeg pleier. Jeg bruker vanligvis str 42 fra HM, jeg bestiller 40 av Ellos sine egne merker, men et andre merker bestiller jeg i 42. Det går stort sett veldig bra. Av BH'er synes jeg de er svært like Lindex sine i størrelsene.

Anonymous poster hash: 6f2c5...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...