Gå til innhold

Er det mange kvinner som planlegger å få barn men ikke mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange kvinner som feks. kommer i en situasjon hvor den biologiske klokken begynner å tikke, så velger de å få barn med en mann de ikke ønsker å bo med? - Feks. ved å flytte til en annen del av landet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For mange kvinner er barn belønning for å inngå et ekteskap/forhold, akkurat som sex er motivasjonen for menn til å inngå ekteskap/forhold.

Anonymous poster hash: e3224...68c
Skrevet

NEI.

Hvordan kan du hevde det så bombastisk?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo ikke få barn uten å være gift? Da havner man jo i Helvete. Jeg har lyst på barn men blir jo ikke gift så...

Anonymous poster hash: b1469...530
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan kan du hevde det så bombastisk?

Det er da ikke "MANGE" kvinner som i praksis, sånn du beskrivr det velger "seddonor-veien" og bevisst velger å få barn med en de IKKE ønsker å bo med... Har aldri sett noe forskning som tilsier at dette er utbrett...

AnonymBruker
Skrevet

Tanken på å få barn med donor fra Danmark blir mer og mer fristende etter å lese alle de syke forholdene her inne.

Å er jeg 34, og fortsatt ikke har en mann jeg vil ha barn med, så wr sannsynligheten for at det hender stor...

Anonymous poster hash: 5df30...067

• Liker 3
Skrevet

Jeg angret på at jeg ikke gjorde det sånn, det hadde vært enklere enn å ha en idiot til bf som jeg må forholde meg til resten av livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vil heller dra til danmark og få barn på den måten enn å bli sammen med mange av de idiotiske mannfolkene som eksisterer. så klart håper jeg på å finne en som vil det samme som meg, men jeg leter fortsatt

Anonymous poster hash: 33205...ab7
  • Liker 1
Skrevet

Personlig tror jeg at mange kvinner driver bevisst spekulasjon i det å få barn. Klart de gjør det. Det eneste de behøver å gjøre er å få seg litt pikk, så sier de egentlig bare "stikk". Så får de seg en ny mann som ikke er økonomisk forpliktet ovenfor barnet men betaler for dama.Klart mange damer gjør dette. Bare se på nett, det florerer av tråder hvor kvinner driver slik spekulasjon. Egentlig en form for trafficking.

Skrevet

Personlig tror jeg at mange kvinner driver bevisst spekulasjon i det å få barn. Klart de gjør det. Det eneste de behøver å gjøre er å få seg litt pikk, så sier de egentlig bare "stikk". Så får de seg en ny mann som ikke er økonomisk forpliktet ovenfor barnet men betaler for dama.Klart mange damer gjør dette. Bare se på nett, det florerer av tråder hvor kvinner driver slik spekulasjon. Egentlig en form for trafficking.

Ja ja... helt klart!

Forresten, så trodde jeg de spekulerte i å få de pikkene med mest penger slik at de kunne melkes for barnebidrag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angret på at jeg ikke gjorde det sånn, det hadde vært enklere enn å ha en idiot til bf som jeg må forholde meg til resten av livet.

Var en idiot eneste alternativ da?;-)

Jeg kjenner 1 som fikk donorbaby, det var hun var i slutten av 30-årene og skilt, og hadde ikke tid til å finne og stabilisere et nytt forhold mens hun fortsatt var fruktbar. Hun hadde ett barn fra før, og vil nok prøve å få ny partner igjen.

Jeg tror det er få kvinner som har som.dørstevalg å få barn alene, ved donor eller "ufrivillig donor".

Det jeg har sett en del av her inne, er at kvinner velger å bli i dårlige forhold for å sikre at de får barn. Noen av dem er ikke mer en ca 30, men de stoler ikke på at de finner ny partner tidsnok til å få barn, og får derfor barn med en de ikke vil dele livet med. Antagelig går de senere, etter å ha forsøkt å få det til å fungere i noen år. Ganske kynisk og beregnende.

Anonymous poster hash: 653ee...fda

• Liker 2
Skrevet

Ja ja... helt klart!

Forresten, så trodde jeg de spekulerte i å få de pikkene med mest penger slik at de kunne melkes for barnebidrag?

Mannen de puler med og gjør seg gravid med behøver ikke å være rik. Han vil nemlig uansett ha statens innkrevingsentral på nakken som 10 blodtørstige helveteshunder.

Hvis de ikke er fornøyd med de barn de får med mann nr. 1, så velger de seg en rik mann nr. 2. han behøver ikke å betale barnebidrag, kun for damens parfyme. Ja, så bør han ha relativt stor kuk da.

Så kynisk er kvinner. - Spennende liv vi lever

• Liker 1
Skrevet

Var en idiot eneste alternativ da?;-)

Jeg kjenner 1 som fikk donorbaby, det var hun var i slutten av 30-årene og skilt, og hadde ikke tid til å finne og stabilisere et nytt forhold mens hun fortsatt var fruktbar. Hun hadde ett barn fra før, og vil nok prøve å få ny partner igjen.

Jeg tror det er få kvinner som har som.dørstevalg å få barn alene, ved donor eller "ufrivillig donor".

Det jeg har sett en del av her inne, er at kvinner velger å bli i dårlige forhold for å sikre at de får barn. Noen av dem er ikke mer en ca 30, men de stoler ikke på at de finner ny partner tidsnok til å få barn, og får derfor barn med en de ikke vil dele livet med. Antagelig går de senere, etter å ha forsøkt å få det til å fungere i noen år. Ganske kynisk og beregnende.

Anonymous poster hash: 653ee...fda

Tenk deg en statistikk som viser hvor mange kvinner som rent faktisk med fullt overlegg planlegger å få barn med en mann de siden kvitter seg med. Jeg tror ikke dette er så rent få kvinner. Med de økonomiske fordelene de får av å gjøre seg gravide på denne måten, er det mange som etter min mening, helt fullstendig kynisk og kaldt bare kjører på og gir en god fan i den stakkars mannen som har havnet i "ulykka".

Skrevet

En annen tråd som viser kvinners kynisme: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=822306

Sitat:

"Etterhvert som tiden gikk har det kommet frem at han har traumer rundt graviditet, på grunn av at eksen hans forlot ham da deres barn var åtte måneder. Han har kjempet for delt foreldrerett hele veien, og har vunnet alle kamper om det. Hver gang jeg tar opp emnet går han inn i seg selv, og sier at han er redd for at jeg også skal bli "sånn". Hun endret tydeligvis personlighet med en gang testen var positiv, og flyttet til moren sin med ungen da hun dro fra sykehuset i stedet for å komme hjem. For meg er det helt fjernt å skulle bruke en mann for å få barn bare for å ta ungen og stikke, og vi er tross alt gift og har et sterkt og godt forhold."

Gjest Gjest
Skrevet

Er det mange kvinner som feks. kommer i en situasjon hvor den biologiske klokken begynner å tikke, så velger de å få barn med en mann de ikke ønsker å bo med? - Feks. ved å flytte til en annen del av landet.

Nei, det tror jeg ikke er mange av nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva spekulerer menn bevisst om da?

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke er mange av nei.

Jeg er helt uenig. Jeg mener at vi snakker om titusenvis av kvinner som driver en form for legalisert trafficking. Rått, kynisk, ren utnyttelse.

Skrevet

Men hva spekulerer menn bevisst om da?

Menn ønsker å gå inn i et forhold på like vilkår som en kvinne. Slik saken forholder seg i dag, er det kvinner som setter agendaen på hjemmeområdet, ettersom de juridisk sett sitter med bukta og begge endene.

Har møtt så mange menn som har havnet i "uløkka" at jeg ikke har tall.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er helt uenig. Jeg mener at vi snakker om titusenvis av kvinner som driver en form for legalisert trafficking. Rått, kynisk, ren utnyttelse.

Ja ha, har du tall på det?

Menn ønsker å gå inn i et forhold på like vilkår som en kvinne. Slik saken forholder seg i dag, er det kvinner som setter agendaen på hjemmeområdet, ettersom de juridisk sett sitter med bukta og begge endene.

Har møtt så mange menn som har havnet i "uløkka" at jeg ikke har tall.

Er det det menn ønsker?? Ja, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...