Flynn Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Har et lite hårproblem. Har alltid hatt litt snålt hår som gjør litt som det vil, og nå i det siste har det skjedd noe rart. Rett over ørene mine står det tuster med hår rett ut. Ser ikke spesielt bra ut, ihvertfall ikke når jeg har håret opp i hestehale. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få ordnet det, så jeg har forsøkt å rette ut tustene, men de står fremdeles ganske rett ut.... Har lagt ved bilder. Noen tips?
dillyduzit Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Når du retter det ut, retter du ut fra roten og ut? Det burde som regel fungere. Ellers ville jeg prøvd en leave in conditioner av noe slag. Går du med håret oppsatt mye av tiden?
Flynn Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2014 Ja, forsøker å rette fra roten og ut, hjelper bare litt :/ Bruker en god kur også. Når jeg føner forsøker jeg å føne nedover og holde tak i tustene og føne Går sjelden med håret oppsatt, det er som oftest løst.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 du kan trøste deg med at det er helt normalt med slike tuster Har du prøvd singelspenner? Anonymous poster hash: 2b4a5...99a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 det er jo bare nytt hår som vokser ut. Men med litt olje/paste evt hårnåler må det jo ligge på plass? Ikke kult med onkel Skrue-sveis Anonymous poster hash: 937fd...a88
Flynn Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2014 Bra at flere har disse tustene, og jeg lo godt da jeg leste "onkel Skrue-sveis, haha! Takk for tips, skal forsøke med spenner/paste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå