Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lager denne tråden for å få ut frustrasjon!Er jaggu ikke rart det er vanskelig å slanke seg når det er fristelser over alt.. tilogmed på jobb! Her prøver jeg å være flink å passe vekta mens andre kan kose seg med både pizza, spaghetti og mer i spisepause. Tror jeg flyr på veggen snart. Sålangt har jeg klart å holde meg unna når de spør om jeg vil smake, men det blir vanskeligere å vanskeligere. Hjelp!

Anonymous poster hash: 1e0db...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. Kan du ikke spise bare litt, eller velter det budsjettet, eller trigger det overspising?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ikke lett det her altså.. vel, begge deler egentlig. Har en ekstremt streng periode nå hvor jeg må holde meg unna alt mulig for å klare å komme igang før jeg kan begynne med litt slakkere tøyler. Akkuratt nå blir jeg litt motløs:-( Hvorfor skal den maten ha så "makt"?

Skrevet

Kjenner meg igjen!

Ta med deg matboks med noe skikkelig godt som du gleder deg til å spise!! Da kan du glede deg hele dagen i stedet for å lure på hva du skal velge i kantina.

Et annet triks er å drikke kaffe eller spise en drops/ tyggis rett etter du har spist opp. Da lurer hvertfall jeg meg selv til å tro at de andres pizza eller kakestykker ikke frister meg lenger. Lakrissmak i munn demper liksom det :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen!

Ta med deg matboks med noe skikkelig godt som du gleder deg til å spise!! Da kan du glede deg hele dagen i stedet for å lure på hva du skal velge i kantina.

Et annet triks er å drikke kaffe eller spise en drops/ tyggis rett etter du har spist opp. Da lurer hvertfall jeg meg selv til å tro at de andres pizza eller kakestykker ikke frister meg lenger. Lakrissmak i munn demper liksom det :)

takk for svar, men som sagt kjørwr jeg ekstremt strengt nå, så er ikke mye jeg har "lov til" som frister. Ikle har vi kantine og jeg jobber gjerne kveldsskift som gjør at de fleste bestiller pizza, kebab, lager seg middag etc. Noe som gjør det hardere for meg ihvertfall siden jeg er en middagsperson:-p lakris og tyggis hjelper ikke, da jeg VET hvor god maten smaker. Her er det bare god gammeldags viljestyrke som må til, om jeg bare klarer å beholde den vilje styrken bittelitt til:-p

AnonymBruker
Skrevet

Men det er da mye kalorifattig men god middagsmat som du kan ta med deg, så trenger du ikke bli så fristet av maten til de andre. Det virker nesten som om du ikke unner deg selv middag i det hele tatt, og da er det jo ikke rart om du holder på å sprekke. Kyllingwok er noe jeg ofte tar med på jobben, kjempegodt!

Anonymous poster hash: ef72a...4a5
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den uka her unner jeg meg ikke middag. Går på shaker en ukes tid. Dette er noe jeg vet fungerer for meg for da har jeg faktisk lyst på sunn mat og klarer å begrense meg til å spise mindre etterpå :-) er bare at den uka her er helt jævlig. Men tat jeg ikke den så blir jeg frista av både pizza og spaghetti og klarrt ikke fokusere på wok og grsaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...