Gå til innhold

Eneste som ikke er invitert i bryllup.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du bør ta det opp med henne.

Sikker på at det ikke ligger noe mer bak dette? Kan hun være irritert på deg for noe, og avslutte vennskapet på en sånn her måte?

Ikke gi gave, iallfall! Det ville vært å være dumsnill. Vis at du har ryggrad.

Jeg ville nesten sendt henne en melding jeg, hvis du synes det er vanskelig å prate direkte, eller på telefon. Skriv det som det er, at du synes det er sårende at du er den eneste i vennegjengen som er utelatt, og at du gjerne vil ha et svar på hvorfor det ble sånn.

Kan jo hende hun er sur for noe du ikke vet?

Anonymous poster hash: a1476...e33

Jeg aaaner ikke.. Vi har aldri kranglet, vært uenige eller noe sånn. Og jeg har egentlig bare godt å si om henne. Hun er vel omtrent varmeste, mest omtenksomme og snilleste av dem alle. Jeg har alltid visst hvor jeg har hatt henne. Og hun det samme om meg. Hun er religiøs, jeg er ikke det, og derfor har hun betrodd meg med ting hun har gjort som ikke har vært "godtatt", spurt meg om både hjelp og råd, og jeg har ellers alltid stilt med lutter øre når hun har trengt noen å snakke med.

Så hva hun skal være sur for skjønner jeg ikke..

Anonymous poster hash: ba14e...0d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du?

Jeg takket nei til tilbudet om å servere, takket for et langt og hyggelig vennskap, og ønsket henne lykke til videre i livet.

Gave fikk de, siden hele vennegjengen hadde spleiset på det til brudeparet, og jeg fikk takkekort også.

Jeg har snakket med henne et par ganger etter dette, og hun har kommet med en forklaring på hvorfor, men jeg er ikke interessert i å ha noe mer med henne å gjøre.

Anonymous poster hash: 637ec...d54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med henne et par ganger etter dette, og hun har kommet med en forklaring på hvorfor, men jeg er ikke interessert i å ha noe mer med henne å gjøre.

Hva var det hun mente kunne "forklare" en slik oppførsel?

Anonymous poster hash: e77ac...585

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg takket nei til tilbudet om å servere, takket for et langt og hyggelig vennskap, og ønsket henne lykke til videre i livet.

Gave fikk de, siden hele vennegjengen hadde spleiset på det til brudeparet, og jeg fikk takkekort også.

Skjønner jeg godt.

Skrevet

Du burde snakke med henne om det.. Kan jo hende det har skjedd en misforståelse et sted..?

Gjest Gjest
Skrevet

Du burde snakke med henne om det.. Kan jo hende det har skjedd en misforståelse et sted..?

Ikke ut fra det TS skriver i HI:

En av vennene våre spurte om hvem som var bedt (før hun visste at jeg ikke hadde fått invitasjon) og da hun la merke til at jeg ikke var bedt så spurte hun om hun hadde utelatt meg, og det eneste bruden sa var "jaaa? var det dumt kanskje?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det hun mente kunne "forklare" en slik oppførsel?

Anonymous poster hash: e77ac...585

Tro det eller ei, men forklaringen var at hun trodde jeg ikke ville føle meg vel i selskapet siden jeg kom fra en lavere klasse enn henne og hennes tilkommende mann.

Og grunnen til at de ba meg servere var fordi jeg da ville være inkludert i bryllupet, samtidig som jeg var hos mine egne.

Med klasse mente hun at jeg tilhørte arbeiderklassen, mens hun var øvre middelklasse.

Det stemmer at jeg er arbeiderklasse, men om hun tilhører øvre middelklasse kan sikkert diskuteres.

Til trådstarter.

Beklager at jeg sporet av tråden din, men jeg håper at du kanskje får noe ut av min historie.

Det å bli utelatt er alltid sårt, men i etterkant kan man av og til se at det tross alt var til det beste.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Gjest
Skrevet

Tro det eller ei, men forklaringen var at hun trodde jeg ikke ville føle meg vel i selskapet siden jeg kom fra en lavere klasse enn henne og hennes tilkommende mann.

Og grunnen til at de ba meg servere var fordi jeg da ville være inkludert i bryllupet, samtidig som jeg var hos mine egne.

Med klasse mente hun at jeg tilhørte arbeiderklassen, mens hun var øvre middelklasse.

Det stemmer at jeg er arbeiderklasse, men om hun tilhører øvre middelklasse kan sikkert diskuteres.

Til trådstarter.

Beklager at jeg sporet av tråden din, men jeg håper at du kanskje får noe ut av min historie.

Det å bli utelatt er alltid sårt, men i etterkant kan man av og til se at det tross alt var til det beste.

Jeg dåner. :daane:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: fc9f1...d73

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Men TS, du må underette oss hvis det blir noen utvikling i saken. For det her vil ejg høre.

AnonymBruker
Skrevet

Til trådstarter.

Herregud :sjokkert: Jeg skjønner ikke hva folk tenker på! Bra du takket for deg!

Ellers trenger du ikke å unnskylde deg, jeg synes det er "fint" å høre om andre i sånne situasjoner! :)

Men TS, du må underette oss hvis det blir noen utvikling i saken. For det her vil ejg høre.

Det skal jeg gjøre, men det kan ta litt tid. Jeg har egentlig ikke lyst til å ta det opp før bryllupet, da jeg ikke vil at hun skal tenke på dette på bryllupsdagen sin.

Hun ene som var invitert sa det hadde vært morsomt om jeg ble med som hennes +1 og sett reaksjonen hennes. :fnise:

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra de andre vennene støtter deg, i allefall, TS! Så kjipt! Alltid kjipt når noen man tror er ens gode venn viser seg å ikke helt være det likevel.

Jeg ville nok ha blitt ganske såret og ville ikke ha klart å være "normal" og sprudlende sammen denne kommende bruden igjen. Det ville nok ha ødelagt vennskapet.

Anonymous poster hash: 8081e...6e5
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne hva som skjer... Ikke post gjengjennelige situasjoner på kvinneguiden og diskuter i etterkant når hun har lest det.

Anonymous poster hash: 74a8c...30d
Gjest Gjest
Skrevet

Det skal jeg gjøre, men det kan ta litt tid. Jeg har egentlig ikke lyst til å ta det opp før bryllupet, da jeg ikke vil at hun skal tenke på dette på bryllupsdagen sin.

Hun ene som var invitert sa det hadde vært morsomt om jeg ble med som hennes +1 og sett reaksjonen hennes. :fnise:

Jeg synes du skal ta det opp i dag.

Skrevet

Høres rart ut, enten dropper man alle venninnene (sidene dere er få) eller så må alle få komme...

Dere har ikke hatt en krangel eller noe annet som gjør at hun ikke vil invitere deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe poeng i å konfrontere henne før bryllupet. Det kan hende du blir invitert likevel om du gjør det, men vil du gå i et bryllup der du først ikke var invitert?

Jeg ville tatt det opp med henne etter bryllupet bare for å få klarhet i hvor vennskapet deres står.

Anonymous poster hash: 630cc...44a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe poeng i å konfrontere henne før bryllupet. Det kan hende du blir invitert likevel om du gjør det, men vil du gå i et bryllup der du først ikke var invitert?

Jeg ville tatt det opp med henne etter bryllupet bare for å få klarhet i hvor vennskapet deres står.

Anonymous poster hash: 630cc...44a

Det er det jeg også tror. Det siste man vil er jo å være gjest hvor det er litt sånn "ja, så kom da viss det betyr så mye for deg.." Og ettersom jeg ikke vil hun skal ha en bismak i bryllupet så tenker jeg det er best å vente til etterpå. Best for alle parter :)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Når jeg tenker etter så er det ingenting mer her for deg å snakke med henne om.

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...