AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 I løpet av den siste uka så har jeg hatt besøk en gang, middag forrige torsdag. Jeg har vert på besøk en gang, meg og venninna mi som tilbragte søndag ettermiddag sammen, så en film og laget noe mat. I tillegg til det så har jeg vert rundt 24 timer på skolen, 5 timer på jobb og 4 timer i kollokvie nå i går. Og sånn fungerer egentlig de fleste ukene mine, jeg er stort sett sosialt aktiv et par ganger i uka utenom skole og jobb året rundt. Det er jo ikke akkurat mye, men er det veldig lite, litt lite eller normalt? Hvor ofte har dere egentlig vert sosiale i løpet av de siste 7 dagene? Anonymous poster hash: 4ccd4...025
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Har et par dager hvor jeg driver med en hobby som gjør at jeg treffer en del mennesker. Ellers er det ikke så mye egentlig. Har ikke spesielt stort behov for å være så veldig sosial heller da De siste 7 dagene har vel gått i denne duren: I går: en tur i skogen med et par venner Tirsdag: hobbydag - treffer en del folk der Mandag, søndag, lørdag: var jeg hjemme Fredag: ei venninne stakk innom en tur Torsdaf: var jeg hjemme Endret 20. mars 2014 av Funky Punk
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Kom hjem fra jobb lørdag. Lør/søn hadde jeg kvalitetestid med kjæresten. Mandag besøk av venner. Tirsdag besøkte jeg en kompis. Lunsj med en vennine tirs. I går kveld kom kjæresten på kvelden og ble til kl 13 i dag. Ellers varierer det veldig hvor mye sosial jeg er. Beste venninen stikker innom en tur i ny/ne. Anonymous poster hash: 9d514...bcd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg hadde en lengre reise i begynnelsen av uken, og møtte mange mennesker. så mange at jeg tror jeg holder mer hjemme i noen måneder. Anonymous poster hash: c6ff3...602 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 sist onsdag: middag og kino med kollegaer torsdagskveld: jobb fredag: bursdag Lørdag:Jentemiddag Søndag: familiebursdag mandag: frikveld hjemme tirsdag: jobbkveld igår: kaffe med venniner + tilstelning i en organisasjon jeg er medlem av Idag: ligger jeg som et slakt planta i sofaen!! Har en date med meg selv, tv-en og en stor skål gele. Dette var i tillegg til dagvakter på jobb. En eller to kvelder med sosialt i uka er mer enn nok for meg. Håper det blir LENGE til så mye skjer igjen Anonymous poster hash: 75683...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå