AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg skal være forlover for bruden i et brullyp i sommer. Bruden er snart 34 år og møtte brudgommen da hun var 31. Hun hadde aldri vært sammen med noen før hun møtte ham og var altså jomfru frem til da. Jeg hadde tenkt at jeg skulle si noe om dette i talen, men så i en annen tråd her om en lignede tale at det ble sett på som negativt at dette ble nevnt. jeg ser ikke noe negativt ved å være jomfru frem til man møter den rette og hadde tenkt til å få frem dette på en positiv måte. Jeg synes det er for mange som tar for lett på sex og som debuterer for tidlig, så poenget mitt er å få frem at bruden er en dame som ikke bare hoppet til sengs med den første og beste men ventet til hun fant den rette som hun nå skal gifte seg med. men hvordan kan jeg si dette på en måte som ikke blir oppfattet som negativt eller som at jeg gjør narr av bruden for å vente så lenge? For det er det motsatte av hva jeg vil. Anonymous poster hash: 1d33d...415
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 20. mars 2014 Du synes ikke slikt er litt for personlig til å ta opp i en tale? Anonymous poster hash: 4b142...ea6 64
Populært innlegg venus_ Skrevet 20. mars 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 20. mars 2014 Synes ikke brudens sexliv har noe i en tale i bryllupet å gjøre. 61
absinthia Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Nei, det blir bare latterlig og pinlig! Endret 20. mars 2014 av absinthia 34
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Nei, det ville jeg aldri sagt i en tale fremfor så mange folk!!!! Anonymous poster hash: 93bc7...cd7 15
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Herregud, så absolutt ikke! Hold deg unna noe så usmakelig! Anonymous poster hash: 89918...b57 14
Gjest constance90 Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Jeg hadde selv blitt fornærmet og flau da det er et veldig personlig tema. Er du den eneste som vet om det? Det kan fort bli negativ stemning og tisk så jeg hadde blitt lei meg. 16
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 hadde noen sagt det om meg i mitt bryllup hadde jeg kastet dem ut. sexlivet har IKKE noe i en tale å gjøre Anonymous poster hash: 4c59c...2b7 15
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Latterlig å nevne noe slikt. Anonymous poster hash: 668d8...d83 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Du holder akkurat det temaet UTENFOR talen. Det er et bryllup, ikke en utdritningsfest. Anonymous poster hash: 5ee73...0e7 6
Gjest lillelarve Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Jeg hadde blitt flau og fornærmet om min forlover sa noe sånt om meg.. Jeg ville ikke gjort det, dersom hun er en person som tåler sånt, og synes sånt er morsomt. 4
Sirah Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Hadde noen sagt noe slikt om meg forran venner og familie i mitt eget bryllup hadde jeg blitt fryktelig flau og lei meg. Slikt hører ikke hjemme der. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 No, no, no, no!! Anonymous poster hash: 89918...b57 7
Blod Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Er ikke sikkert hun synes det er noe gøy uansett hvordan du framstiller det i talen.
Gjest New_Girl Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Enig med de andre her, hennes sexliv hører ikke hjemme i en bryllupstale.
viren Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 FULLSTENDIG upassende å bringe på bane i en tale. Jeg fatter ikke hvordan tanken i det hele tatt slo deg. 10
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Jeg synes det er positivt å eksperimentere mye med ulike former for sex og finne ut av hva man virkelig liker før man binder seg, men det falt meg virkelig ikke inn å ha det med i talen da jeg var forlover i fjor sommer. Missed opportunities. 14
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Overskriften min og det første innlegget mitt er litt misvisende og mye mer direkte enn det jeg hadde tenkt å være i selve talen. Jeg har ikke tenkt å si ting rett frem, og jeg har ikke tenkt å holde en tale om sexlivet deres. Det har jeg ingen interesse av. Men det jeg tenker er at det vil jo uansett ligge mellom linjene at bruden var jomfru frem til hun møtte brudgommen siden hun aldri har vært sammen med noen andre før ham. Alle vet at hun aldri har hatt noen forhold før så dette er blitt snakket om av andre i andre sammenhenger. (Det er for eksempel flere som snakket om at hun kanskje var lesbisk eller aseksuell før hun møtte mannen sin) Men jeg tenkte å få frem det positive ved dette, at hun ikke har en rotete fortid bak seg men at hun liksom er mer seriøs når det gjelder menn og forhold. Dette mener jeg er en veldig positiv egenskap ved bruden og jeg lurer på hvordan jeg kan få frem dette uten at det blir for direkte og usmakelig som noen sier. (og jeg har ikke tenkt at hele talen skal dreie seg om dette...) Anonymous poster hash: 1d33d...415
Gjest constance90 Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Overskriften min og det første innlegget mitt er litt misvisende og mye mer direkte enn det jeg hadde tenkt å være i selve talen. Jeg har ikke tenkt å si ting rett frem, og jeg har ikke tenkt å holde en tale om sexlivet deres. Det har jeg ingen interesse av. Men det jeg tenker er at det vil jo uansett ligge mellom linjene at bruden var jomfru frem til hun møtte brudgommen siden hun aldri har vært sammen med noen andre før ham. Alle vet at hun aldri har hatt noen forhold før så dette er blitt snakket om av andre i andre sammenhenger. (Det er for eksempel flere som snakket om at hun kanskje var lesbisk eller aseksuell før hun møtte mannen sin) Men jeg tenkte å få frem det positive ved dette, at hun ikke har en rotete fortid bak seg men at hun liksom er mer seriøs når det gjelder menn og forhold. Dette mener jeg er en veldig positiv egenskap ved bruden og jeg lurer på hvordan jeg kan få frem dette uten at det blir for direkte og usmakelig som noen sier. (og jeg har ikke tenkt at hele talen skal dreie seg om dette...)Anonymous poster hash: 1d33d...415 Hva med å spør henne hva hun syns? Jeg gremmes bare tanken på at mine besteforeldre hører sex og mitt navn i samme setning. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå