lille mor Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Dagen i dag startet , men nå dere, nå er den bare hærrrrrlig. Jeg våknet kl. 5 i morres, da ville ikke min 20 mnd. gml. sønn sove mer. Vi stod opp, og jeg tok av ham bleia da han var litt rød i stumpen. Jeg går inn i garderoben for å hente en ny body til ham, kommer tilbake og ser han står med en bæsj i hånden. . Den er urovekkende liten, så jakten starter. Bæsjen er ikke å finne noe sted, mor leter over alt. Ingen bæsj noe sted. Men, da jeg skulle ta på meg på bena for å gå ut å henge opp vask, gjett hva jeg tråkket inn i??? Jo da, i skoen var bæsjen, et passende sted for en sådan en mente nok lille-gutt. Mor mente: Men så ringer mamma, hun har vunnet penger på flax og for å sitere henne; det kommer nok noe til dere og vennen. Og så ringer elskling bare for å si at han er kjempe glad i meg. Og nå ringte banken, lånet er i orden, dere kan kjøpe hele huset,vi bor i tomannsbolig og har lenge ønsket å kjøpe den andre leiligheten. Og nå kan vi gjøre det. Jippi,hurra,jippi
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Morsom start på dagen Og gratulerer på din mors vegne
lille venn Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Hehe, ja dette var en annen start på dagen Men gratulerer så mye med alt!! :-)
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Ja, noen dager begynner dessverre slik, men heldigvis så endte alt så godt! :-)
LilleSol Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Så morsomt! Gratulerer :-) Kan forøvrig se for meg ansiktet ditt når du tok på deg skoene
Mamma1 Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Heldig du... Her er min dag: Jeg har eksamen i morgen og fikk ikke sove stort i natt. Var oppe klokka halv åtte, dusjet og kjørte datteren min på barnehagen. Var på skolen til ca 1430 men fikk ikke lest så mye.. Så fikk jeg mensen, mens jeg satt i en gul stol på kontoret til foreleseren min... Så tenkte jeg at jeg skulle dra hjem for å sitte ute og lese. Bilen startet ikke fordi tenningen hadde stått på. Jeg prøvde å trille meg igang men det gikk ikke. Så sto jeg der da, ganske så midt i en middels trafikert veg..Ringte alle mine venner, men ingen kunne komme. Så ringte jeg Falken, han kom...etter en time. Det kostet 300 kroner, men jeg fikk startet bilen og dro hjem. Da var klokka nesten 1600...Så måtte jeg hente datteren i barnehagen. Attpå alt er det bursdagen min i dag, og det var ikke mange som ringte eller sendte meldinger.... før jeg satte igang jungeltelegrafen... :cry: Den verste bursdagen i mitt liv.
lille venn Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Huff da, lei dag i går:( Hvordan gikk dagen i dag da? Litt bedre håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå