AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg skal passe barn i dag, to gutter. Moren kjenner jeg, men jeg kjenner ikke barna. Jeg er veldig usikker når det kommer til fremmede barn; det blir fort kleint og veldig stille. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg og hva jeg skal finne på med to gutter i alderen 4-9 år (er litt usikker på akkurat hvor gamle de er). Jeg skal være med dem i et par timer, og jeg lurer på.... hvordan bli kjent med dem? Hva skal jeg snakke med dem om? Skal jeg finne på noe med dem? Hvordan skal jeg oppføre meg generelt? Uff,jeg er litt nervøs. jeg har vært i praksis i barneskole og barnehage før, og alle barna elsket meg, men jeg er likevel litt klein. hehe... Anonymous poster hash: f4683...d90
floppesopp Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Du får spørre dem hva de liker å gjøre, da . Er ikke stort verre Om du henvender deg til moren har nok hun også noen forslag til hva dere kan finne på.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Hadde aldri takket ja til å passe barn jeg ikke kjenner eller har møtt. Hadde heller aldri levert jenta mi til fremmede for henne uansett hvor godt jeg kjenner demAnonymous poster hash: b6cdf...c77
Kong Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Tror det lureste rett og slett er å finne på aktiviteter i forkant av at de kommer. Feks tegning, spill, gå en tur, kino, bowling eller et lite DIY prosjekt. Sist jeg hadde kusinene på tilsvarende aldre her en helg fant jeg fram alt av papp (pizzaesker, doruller o.l), glitter, lim, teip, ballonger og diverse sånt, så fant vi u fellesskap ut hva vi skulle lage. Vi endte opp med to overraskende bra papphus, og timene fløy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå