Ræll Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Har noen erfaringer med å ta tog med hund? Har en 30 kg schæfer. God som dagen er lang, men kan være noe dominant i møte med andre hunder. Hun er overglad i kollektivtransport, og hyler ofte av glede når vi skal inn på buss, trikk eller t-bane. Hun har ikke tatt noe særlig tog de siste årene. Jeg og samboer tar tog sammen med henne. Noen tips?
Omnivore Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 - Barnebilett for hunden - Teppe å ligge på - Noe å tygge på - Vann - Hold hunden unna andre hunder som kan være på toget - Sjekke om det er noe lenger stopp en plass for en rask tissetur. Kos dere!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 sørg for at du ikke blir sittende ved noen andre med hund (snakk med NSB), ha med vann, noe å tygge på og et teppe ^^ hvis hunden er vandt til det så ser jeg ikke hva som kan bli problematisk Anonymous poster hash: 36325...fee
Ræll Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2014 Fint, takk for gode svar Hun er allergisk mot midd, og begynner ofte å klø av tepper, så hun har en sånn skinnseng av noe slag. Den blir kanskje litt stor, men får se hva jeg finner! Jeg skal høre med nsb ja, takk! Må få tak i noe skikkelig hun kan tygge på, da det meste forsvinner etter 5 minutter. Noen tips?
Omnivore Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Meny pleier å ha suppebein/margbein. Hardt bein rundt og marg i midten. Hvis det er frossent så holder margen hvertfall 45 min her (og han er en slik en som sluker alt på 5 min...). Husker ikke helt hvor mye det koster, men er ikke så dyrt med tanke på varigheten og at du kan etterfylle med leverpostei og så fryse ned igjen. Så hvis du tar det ut av fryseren akkurat i det du går ut døren så skal det være frossent en stund. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå