Gå til innhold

Hund på tog (4 timer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har noen erfaringer med å ta tog med hund? Har en 30 kg schæfer. God som dagen er lang, men kan være noe dominant i møte med andre hunder. Hun er overglad i kollektivtransport, og hyler ofte av glede når vi skal inn på buss, trikk eller t-bane. Hun har ikke tatt noe særlig tog de siste årene. Jeg og samboer tar tog sammen med henne.

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Barnebilett for hunden

- Teppe å ligge på

- Noe å tygge på
- Vann
- Hold hunden unna andre hunder som kan være på toget

- Sjekke om det er noe lenger stopp en plass for en rask tissetur.

Kos dere! :)

AnonymBruker
Skrevet

sørg for at du ikke blir sittende ved noen andre med hund (snakk med NSB), ha med vann, noe å tygge på og et teppe ^^ hvis hunden er vandt til det så ser jeg ikke hva som kan bli problematisk :)

Anonymous poster hash: 36325...fee
Skrevet

Fint, takk for gode svar :) Hun er allergisk mot midd, og begynner ofte å klø av tepper, så hun har en sånn skinnseng av noe slag. Den blir kanskje litt stor, men får se hva jeg finner! :) Jeg skal høre med nsb ja, takk! Må få tak i noe skikkelig hun kan tygge på, da det meste forsvinner etter 5 minutter. Noen tips? :P

Skrevet

Meny pleier å ha suppebein/margbein. Hardt bein rundt og marg i midten. Hvis det er frossent så holder margen hvertfall 45 min her (og han er en slik en som sluker alt på 5 min...). Husker ikke helt hvor mye det koster, men er ikke så dyrt med tanke på varigheten og at du kan etterfylle med leverpostei og så fryse ned igjen. :)
Så hvis du tar det ut av fryseren akkurat i det du går ut døren så skal det være frossent en stund. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...