Gå til innhold

Jenter: Hvordan liker og bli bedt ut på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går ut ifra at ansikt til ansikt er tingen, men er det noe dere sitter ekstra pris på?

Og bør det skje når man er alene eller gjør det ikke noe om det er noen ander der? Og litt sånn.

Og ellers noen generelle råd på dette emnet hadde vært fint.

Anonymous poster hash: d5bbd...44d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det bare er kleint å bli bedt ut på date. Så uformelt som mulig er tingen - "sola skinner, bli med ut på en øl da!". ALDRI "vil du være med på date?"

Anonymous poster hash: 4432d...331
AnonymBruker
Skrevet

og hvorfor ansikt til ansikt? En sms gjør vel samme nytten.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det bare er kleint å bli bedt ut på date. Så uformelt som mulig er tingen - "sola skinner, bli med ut på en øl da!". ALDRI "vil du være med på date?"

Det er kleint når fyren ikke er noe kjekk. Om fyren er kjekk så vil de fleste kvinner takke ja på et blunk, uansett hvor kleint ordbruken "date" er.

Anonymous poster hash: 92039...3db

AnonymBruker
Skrevet

TS here, så ikke si date men bare spøre om man vil finne på noe og så komme med en ide eller to til hva.

Anonymous poster hash: d5bbd...44d
Skrevet

Jeg liker å bli bedt med ut på en casual måte. Jeg tror aldri jeg har blitt bedt på date face to face og det er vel kanskje litt såpeserie-aktig? Kjør dessuten på med øl eller kaffe eller en spasertur og ikke gjør for mye ut av den første daten for da blir presset så stort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...