Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eks som maser om sex hele tiden. Det hører til historien at det er 6-7 år siden vi var sammen, og at vi begge har vært i forhold etter dette og nå er single. Vi skiltes som venner den gang og har alltid hatt kontakt,og jeg er veldig glad i han. Men jeg kunne aldri blitt sammen med han igjen, men jeg er glad i han ettersom han var "min første kjærlighet".
Innimellom forholdene våre, har vi alltid "hooket opp" igjen og vi hadde en del kontakt i sommer og det endte med sex èn gang. Men halvannen uke etterpå hadde han plutselig fått seg dame og sluttet å ta kontakt/svare meg. Fair enough, selv om jeg hadde satt pris på at han fortalte meg om den nye dama, da vi er bare venner og at jeg aldri ville truet forholdet hans.

Det må også sies at han ikke er en trofast person. Han var utro mot meg, utro mot den neste, og trolig utro med den siste. I tillegg hadde han garantert noe på gang med den siste SAMTIDIG som han hadde sex med meg, for man blir jo ikke sammen med noen etter 1,5 uke..
I forholdet han hadde etter meg, presterte han å komme med kjærlighetserklæringer til meg flere ganger, at han elsket meg, drømte om meg og angret på at det ble slutt. Mens det bare gjør meg sint nå, for jeg synes ikke det er noe poeng i å unnskylde og angre på noe man ikke kan få tilbake.

Greia nå, er at nå er det forholdet hans over. Og så fort det var over, fikk jeg mld fra han. Jeg rakk nesten ikke å spørre om hvordan det sto til, før han begynte å snakke om hvor kåt han var om dagen, og om sexlivet vårt som var så "utrolig bra".. Jeg snakket det vekk, og han prøvde seg igjen noen dager senere når han visste at jeg skulle ut på byen med venner. Jeg svarte han ikke. Så etter helgen begynte han igjen. Lurte på om han ikke kunne komme på besøk, og jeg sa jeg var opptatt, for barnet mitt var sykt. Da ville han komme etter barnet hadde lagt seg, og da sa jeg bare "nei", han sa "unnskyld" og jeg logget av. Etter det har det vært stille.

Jeg er ikke interessert i å få noe booty-calls fra han. Vi har havnet til sengs noen ganger etter vi gjorde det slutt, men jeg har på ingen måte bydd meg fram og sagt at jeg vil fortsette sånn. Vi var sammen, han var utro, nå er vi venner og jeg synes jeg fortjener litt mer respekt enn å kun bli kontaktet når han vil "få seg noe". Hvordan sier jeg dette til han, uten å gjøre han opprørt? Vil ha han som en venn, men ikke være den han ringer for sex..

Anonymous poster hash: 61383...3fc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det akkurat som de siste setningene i i innlegget. Så lett. Rett frem. Det er det eneste han forstår.

Anonymous poster hash: 989ff...145
Skrevet

Noen vil vel også si at eneste grunnen til at menn har kvinnelige venner, er fordi de ønsker å ha sex med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...