Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg gå på skole, er i 20 årene og hadde en medstudent som var min nabo og satt på til skolen i mange måneder. Hun tilbydde seg aldri å betale parkering eller diesel. Noe jeg så på som litt respektløst. Jeg er vant med at hvis jeg sitter på noen over tid ol. at jeg gjør noe for å vise at jeg setter pris på det. Vi hadde samme omgangskrets på skolen. Jeg merket at hun medstudenten ikke var min venn. Hun kom med spydige kommentarer osv. Jeg begynte å føle meg veldig utnyttet. Det var greit at hun satt på av og til, men når det ble over en lengre periode så ble jeg lei. Jeg sa fra til hun en dag at jeg hadde tenkt og bestemt meg for at dersom hun ville sitte på framover så måtte hun betale 200 kr i mnd. Noe som jo ikke er mye. Jeg prøvde å si det på en så ordentlig måte som mulig. Men jeg merket at hun ble veldig fornærma og hun sa hun heller kunne ordne busskort. Jeg sa til hun at det bestemte hun jo selv. For hun var voksen (følte etter hvert at hun la ansvaret for å komme seg på skolen over på meg) vi var begge i 20 årene men hun var 5 år yngre. Etterpå så hun veldig sur ut på skolen og ignorerte meg. Etter 1-2 uker skjedde det ting. Det ble skrevet "fuck you" utenfor døra mi med kritt. Du skjønte på skriften at det var skrevet av en voksen. Jeg spurte en nabo om hun hadde sett noe og da pekte hun til der hun andre naboen bor som pleide sitte på til skolen. Jeg skjønte også at det var hun for det hadde ikke skjedd før. Jeg sendte mail til huseier. Han ba meg la det ligge i første omgang noe jeg også gjorde. Jeg var bekymret for jeg tenkte "herregud hva blir det neste?" jeg var redd hun skulle knuse ruta eller noe. Jeg var ekstra bekymret siden jeg har en unge på 3 år. Det gikk 2 uker til. så skulle jeg parkere bilen en dag og noen hadde satt et glass med spiss opp akkurat der hjulet på dekket gitt på parkeringsplassen. Jeg skjønte jo at det ikke var tilfeldig. Da ringte jeg på døra og konfronterte naboen. Jeg spurte hvorfor hun gjor det og at det var farlig pga at dekket kunne få skade og sprekke mens jeg kjørte, noe som kunne føre til at jeg mistet kontroll på bilen. Hun nektet selvfølgelig. Etterpå gikk hun å snakket dritt til våre felles venner på skolen. vet ikke hva hun sa men hun skulle vel prøve å forsvare seg. Da jeg kom på skolen kom en felles veninne og sa "jeg hører dere har krangla" osv. da fortalte jeg jo min versjon. Jeg ble skuffet over at min beste venn på skolen tok så lett på det. Akkurat som hun ikke trodde meg. hun sa ting som "ja men du kan være ganske personlig kan du ikke" osv. Jeg ble såret over at jeg følte hun ikke brydde seg om alvoret. samtidig sa hun at hun ikke ville bli innblandet og at vi var venner osv. Likevel så er hun rar annenhver dag. Vi er venner den ene dagen og den andre dagen setter hun seg ved siden av naboen som ville meg vondt. Er dette en venn for meg? Jeg er så møkka lei av at jeg ikke vet hvor jeg har hun. hun er veldig hyggelig men hvilken venn er hun når hun tar så lett på det her. Det naboen gjorde var ikke akkurat en liten sak. Og jeg fikk følelsen av at naboen forventa jeg skulle ta hevn noe jeg ikke gjorde. Så det værste hun har å "ta meg på" var at jeg konfronterte hun. Jeg vet jo ikke hva hun går å sier for å redde sitt ansikt men merker at andre felles venner vi hadde som henger mye med hun har begynt å trekke seg unna meg. De snakker ikke med meg lenger og ignorerer meg. Synes alt dette er så jævla urettferdig. Det er takken man får for å hjelpe noen. Da skal de ta hele handa.. Aldri mer..................

Anonymous poster hash: 0ea79...2c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne historien hsr jeg lest før..

Gjest Gjest
Skrevet

Frendemy?? Er det ikke frenemy?? Uansett, nu er det vel total enemy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...