Gå til innhold

Diet i tillegg til trening

vonnie

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om noen har en smart diet som er effektiv til å slanke seg med. Jeg er ikke ute etter noe vidunder kur. Og jeg har heller ikke mulighet til å betale masse penger for en diet. :roll:

Jeg trener to ganger i uka ( det er desverre alt jeg har tid til) :-?

Men jeg lurer på hvordan man effektivt kan gå ned i vekt. Jeg har noen kilo for mye. er ca 1,75 til 1,80 høy og veier 90 kilo. Og jeg vil helst ned til 75-70kg ( det er vell ikke for mye det ). dvs ca 15-20 kilo.

Jeg har tidligere slit med spiseforstyrrelser og denne gangen kunne jeg tenke meg å slanke meg på en "normal" måte. :oops:

Er det noen som har noen tips....???? ( til riktid mat eller en full diet )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var som deg! 175 og nesten 90 kilo. Gikk ned til 70 kilo på 4 mnd. Jeg gikk på grete Roede kurs, som ikke er en slankekur, men et kostholdskurs.

Lærte å bytte ut usunn mat med sunn mat, ikke spise usunt fett og sukker, finne sunne alternativer osv. Men, jeg har faktisk aldri spist så mye som etter jeg begynte der!! fordi maten er sunnere så får du spise mer...for sunn mat har færre kalorier pr gram enn usunn mat.

Tips: Skriv ned hva du spiser! Skriv ned absolutt alt, og ikke prøv å lure deg selv.

Spis flere og mindre måltider, så slipper du å bli utsultet og kanskje ty til en snickers.

Jeg trente 2-3 ganger i uka, samt at jeg gikk til jobb(30 min hver vei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...