AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Noen som har vært inne på nameupse? Søkte på navnet mitt der, og da kommer det opp en helt annen adresse og alder enn det jeg er. Og er ingen som heter det samme som meg, heter ikke anne olsen liksom. Søkte også på flere beskjente, men kommer også opp feil informasjon da. Noen som vet hva denne siden er for noe? Anonymous poster hash: 5e4f4...cb5
Bixity Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 hmm på meg så kom det opp tre forskjellige aldre, fødselsdatoer og bosteder. Og jeg er også den eneste personen med mitt navn
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er også den eneste i landet med mitt navn,men på meg kom det opp ingen resultater. Anonymous poster hash: 4602a...9f6
Ferdigstudent Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Bare tull! Som andre her er jeg alene om min navnekombinasjon. Tydeligvis er jeg 30 år eldre, bor et helt annet sted i landet og har en helt annen jobb enn det som egentlig stemmer for meg. Dette må jo være en form for "svindel in the making".
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Tør ikke gå innpå den siden, jeg.. Og hvert fall ikke skrive inn navnet mitt.. Anonymous poster hash: a94a4...5c7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå