FantasDick Skrevet 20. mars 2014 #1 Del Skrevet 20. mars 2014 Leter stadig etter en blå/turkis/grønn eyeliner som gir kraftig farge og sitter godt, men har ikke funnet den enda. Har et par stykker liggende i skuffa, men de gir så lite farge og smudger etter kort tid. Skal bruke den under øynene, så den bør være lett for å ikke kladde vippene. Den beste jeg har prøvd hittil er faktisk en tykk glitter-penn fra H&M, men den glitrer litt vel mye for min smak. Har du en å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg er veldig fornøyd med den fra MakeUp store som heter "heaven". Den kan du legge svakt eller sterkt, alt ettersom. Eller så er den fra Urban Decay bra. Glide on, eller noe sånt. Den er litt sterkere i fargen. Jeg bruker bare blå, da. Anonymous poster hash: d0752...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 20. mars 2014 #3 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg elsker Lancome Vatulele, tror du fremdeles får tak i den på ACW blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mars 2014 Å, takk for tips! Skal sjekke de ut, men ser lovende ut etter et raskt googlesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #5 Del Skrevet 20. mars 2014 Gosh Cosmetics har noen som er steikgode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
White Rose Skrevet 20. mars 2014 #6 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Gosh Cosmetics har noen som er steikgode. Veldig enig!! Stikk innom og kikk på utvalget til Gosh på Vita! De har flere nyanser av grønt, turkis og blått, både med skimmer og uten! Har en helt nydelig lilla eyeliner derfra! Fin farge, lett å påføre, og sitter like godt som mine andre eyelinere. Det er ikke glitter i den jeg kjøpte. Og prisen er billig og, rundt 80 kroner! Her er noen linker til bilder; http://lumallmann.files.wordpress.com/2010/12/4248571319_80af39fd49_o.jpg http://1.bp.blogspot.com/-AM8WQqSFnWI/TeZLFKGzIEI/AAAAAAAAJT4/5R-Qg47j59I/s1600/GOSH+Ocean+Club+liquid+eyeliners.bmp Endret 20. mars 2014 av White Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Del Skrevet 20. mars 2014 Er usikker på nyansen du er ute etter, TS. Kan du poste et bilde? Altså, skal den være skikkelig turkis? Eller mest blå? Eller mest grønn? Selv liker jeg nyansen, som på dette bildet (bildet er ikke av meg) Anonymous poster hash: 0c459...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Del Skrevet 20. mars 2014 Blå Grønn Turkis Anonymous poster hash: 0c459...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg vil helst ha en i turkis, men om fargen heller mot de andre fargene foretrekker jeg grønt framfor blått. Skal, som sagt, bruke den under øynene, så vil helst ha i blyantformat. Gosh kan jeg teste neste gang jeg er i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 20. mars 2014 #10 Del Skrevet 20. mars 2014 Synes alltid eyelinere blir bedre om man smelter den litt med en lighter. De blir mykere og sitter mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg vil helst ha en i turkis, men om fargen heller mot de andre fargene foretrekker jeg grønt framfor blått. Skal, som sagt, bruke den under øynene, så vil helst ha i blyantformat. Gosh kan jeg teste neste gang jeg er i byen! Ok, hvis du vil ha i turkis og blyantformat, så ville jeg gått for den øverste eyelineren på dette bildet http://lh3.ggpht.com/-2OxgdfnFKlc/T6BWPtGg-eI/AAAAAAAAE4k/yBtBImlw2_A/064_thumb%25255B2%25255D.jpg?imgmax=800 Den ser ca sånn ut, nummer to fra venstre: http://2.bp.blogspot.com/-UOyl7Mj1_rI/UBlRw4o-9iI/AAAAAAAAACE/PDd7SU4Vrnw/s1600/gosh-1.jpg Anonymous poster hash: 0c459...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 20. mars 2014 Ok, hvis du vil ha i turkis og blyantformat, så ville jeg gått for den øverste eyelineren på dette bildet http://lh3.ggpht.com/-2OxgdfnFKlc/T6BWPtGg-eI/AAAAAAAAE4k/yBtBImlw2_A/064_thumb%25255B2%25255D.jpg?imgmax=800 Den ser ca sånn ut, nummer to fra venstre: http://2.bp.blogspot.com/-UOyl7Mj1_rI/UBlRw4o-9iI/AAAAAAAAACE/PDd7SU4Vrnw/s1600/gosh-1.jpg Anonymous poster hash: 0c459...274 Åh, tusen takk! Den ser jo godt pigmentert ut og fargen var nydelig, selv om jeg også likte nummer tre fra venstre. Får man Gosh kun på Vita i fysiske butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Del Skrevet 20. mars 2014 Åh, tusen takk! Den ser jo godt pigmentert ut og fargen var nydelig, selv om jeg også likte nummer tre fra venstre. Får man Gosh kun på Vita i fysiske butikker? Ja, det tror jeg, men skal ikke si 100% sikkert Du kan jo google det, og se om det kommer opp noen nettbutikker? Den turkise (nr 2 fra venstre) heter "06 blue", og nummer tre fra venstre heter "001 blue moon" Håper du finner ut av det uansett Anonymous poster hash: 0c459...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 21. mars 2014 Ja, det tror jeg, men skal ikke si 100% sikkert Du kan jo google det, og se om det kommer opp noen nettbutikker? Den turkise (nr 2 fra venstre) heter "06 blue", og nummer tre fra venstre heter "001 blue moon" Håper du finner ut av det uansett Anonymous poster hash: 0c459...274 Kan selvsagt sjekke på nett også, men lurte på om det var noen andre fysiske butikker som fører Gosh? Ikke så mange Vita her i området. Tuuusen takk for fantastisk hjelp! For en "service"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 21. mars 2014 #15 Del Skrevet 21. mars 2014 Kan selvsagt sjekke på nett også, men lurte på om det var noen andre fysiske butikker som fører Gosh? Ikke så mange Vita her i området. Tuuusen takk for fantastisk hjelp! For en "service"! Nei, dessverre, de er kun Vita som fører Gosh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 21. mars 2014 Nei, dessverre, de er kun Vita som fører Gosh Ok, da får jeg legge turen innom en Vita. Takk skal du ha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mars 2014 #17 Del Skrevet 22. mars 2014 Urban Decay har noen veldig fine blå/grønnnyanser. Hva med Electric, Flipside eller Deviant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå