AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Er man utro når : man betror seg til sin eks ,og ikke til sin nåværende partner? Eller er utroskap kun sex og kryssing ? Anonymous poster hash: fa821...db8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Er man utro når : man betror seg til sin eks ,og ikke til sin nåværende partner? Eller er utroskap kun sex og kryssing ?Anonymous poster hash: fa821...db8 Det hadde vært utroskap i mitt forhold, men ikke i andres forhold. Anonymous poster hash: 0c776...a79
Gjest Nightwich Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde vært et større svik for meg enn ren sex 1
Pysa Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Det du ikke vil gjøre foran øynene på din partner, skal du heller ikke gjøre bak partnerens rygg. 8
Uheldigtype Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Hvis du er usikker på om det er utroskap er det sannsynligvis det. 1
pressplay Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hva ligger du i å betro seg? For meg er det utroskap når man søker flørt og tilbringer tid med en annen i form av dates. Ellers er det en fin tommerfingerregel Pysa kommer med.
Steinar40 Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Er man utro når : man betror seg til sin eks ,og ikke til sin nåværende partner? Eller er utroskap kun sex og kryssing ?Anonymous poster hash: fa821...db8 Mener du at du utleverer din nåværende partner til din eks? Det er ikke utroskap, men det er uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Mener du at du utleverer din nåværende partner til din eks? Det er ikke utroskap, men det er uakseptabelt. Nei han har utlevert meg til sin x , OG det syntes ikke jeg no om ,, men han bare blåser i det"...Anonymous poster hash: fa821...db8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Nei han har utlevert meg til sin x , OG det syntes ikke jeg no om ,, men han bare blåser i det"...Anonymous poster hash: fa821...db8 Ikke utroskap. Men fryktelig illojalt og dårlig gjort. Anonymous poster hash: 1d27f...928 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Utroskap for meg er alt du ikke tør/vil fortelle partneren din. Anonymous poster hash: 45ddd...547
Steinar40 Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Nei han har utlevert meg til sin x , OG det syntes ikke jeg no om ,, men han bare blåser i det"...Anonymous poster hash: fa821...db8 Ja, da bør du nok seriøst begynne å vurdere om han er den rette for deg, tenker jeg. 1
Raquelle Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Når man gjør noe man ikke vi at den andre skal se, høre eller lese om...
Marie90 Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Det du ikke vil gjøre foran øynene på din partner, skal du heller ikke gjøre bak partnerens rygg. Dette. Hvis jeg visste at han hadde dumpet meg om han visste hva jeg gjorde bak hans rygg, hadde jeg folt meg skyldig i utroskap, 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Hvis han utleverte deg seksuelt, eller fortalte om intime ting, er det utroskap. Hvis han mer "snakker dritt" er det bare et ekstremt tillitsbrudd. Hvorfor har han så god kontakt med eksen? Jeg ville vært veldig sint og veldig på vakt. Anonymous poster hash: 99da0...fab 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Hvis han utleverte deg seksuelt, eller fortalte om intime ting, er det utroskap. Hvis han mer "snakker dritt" er det bare et ekstremt tillitsbrudd. Hvorfor har han så god kontakt med eksen? Jeg ville vært veldig sint og veldig på vakt. Anonymous poster hash: 99da0...fab [ Vel hvis han har utlevert meg sexuelt håper jeg han sier jeg er mye bedre enne henne ihverfall ;-) Nei jeg vet han har sagt ting til som kun var mellom han og meg , og hvorfor han har så god kontak med x vet jeg ikke , for han forteller meg at han ikke ser eller prater med ho mer , men jeg vet han ringer ho fordi det står på telefonregninga ( noe han ikke vet;-)) så mistanken min er at han betror seg til henne og har sex med henne når han møter ho ( hvis han møter ho da ,,,, det vet jeg ikke) Anonymous poster hash: fa821...db8
Steinar40 Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Og dette gidder du å finne deg i? Endret 22. mars 2014 av Steinar40
Gjest Blondie65 Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Ut fra telefonregningen antar du at han har sex med sin eks? Utroskap er å gå ut over den avtalen to parter har. Veldig mange her begrenser utroskap til det seksuelle området. Men det er da også noe som f.eks heter økonomisk utroskap i næringslivet. Så det å være utro er mer omfattende enn sex. Men det innebærer at en har lik forståelse for hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt i forholdet. I det øyeblikket part en mener part to er utro har man en konflikt dersom part 2 er uenig i definisjonen av utroskap. Nå skal det ikke være nødvendig å gå i superdetalj ned til antall plagg eller antall minutter en samtale med eks skal vare, men at det må være en grunnleggende enighet om verdisynet i forholdet er vel de fleste enig om. Så trådstarter: gidder du virkelig å være sammen med en mann som lyger om noe han gjør, som han ikke vil endre på og som han fortsetter med fordi han tror du ikke kan bevise det? Hva slags grunnlag for tillit er det å bygge et forhold på når den ene parten ikke respekterer den andre? Hva slags grunnlag for forhold er det når en har behov for å lyge om det en holder på med? Jeg hadde ikke giddet å være i et forhold der jeg måtte lyge om ting og jeg hadde ikke giddet å bli løyet for.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Kom til bunns i dette så det ikke ender med at du blir ydmyket og forlatt. Men når du vet noe han ikke tror du vet har du litt overtaket. Er enig i at du ikke kan finne deg i det hvis han har sex med eksen, da må du jo bare forlate han. Anonymous poster hash: 99da0...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå